Smart Hub på BD-H8900

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #73376
    Allan Ploug
    Deltager

    Hej
    Jeg har problemer med at downloade Apps i min H8900, feks Netflix og andre, jeg får en fejlmelding “Download fejlede.(3010)” Er det fordi den ikke kan, eller hvad gør jeg forkert?
    Har læst mig til at den skal opfylde “HBB-TV standart” gør den det?

    Har oprettet Smart Hub, har tjekket netadgang, ok, netbrowser virker ok.
    Jeg har forsøgt med Samsung, der sker ingenting. 🙁
    PFT.

    #73381

    Hbb-TV er en standard til interaktivt indhold på tv-kanaler, så det bør ikke være årsagen til apps problemer.

    Det eneste jeg kan finde på Google er at prøve Smart Hub reset fra menuen.

    Der er også en der skriver følgende fixede det:

    The one that worked for me was to change the country code in SmartHub screen and then put it back to my original country. So US is my original country. Went into smart hub and with remote did FF>289 <RW Country list shows up. Chose Canada then OK. Apps  got installed then code again and back to US then ok.

    Så hvis du kan få det til at virke var det måske et forsøg værd. At skifte til et andet land end DK og så tilbage til DK

    #73385
    Allan Ploug
    Deltager

    Tak, det har jeg prøvet nu, der er kun DK-Sverige-Norge-Finland at vælge imellem, har prøvet dem alle, det gør ingen forskel.

    Hvis nogen sidder inde med viden om H8900, skal de ikke holde sig tilbage.:-)

    #73393
    Anonym
    Gæst

    kender maskinen, den lever sit eget liv.

    Har du prøvet en fabriks reset dvs start helt fra bunden.

    Har maskinen nyeste firmware ilagt

    #73487
    Allan Ploug
    Deltager

    Tak for svaret, det vil jeg prøve, er lige kommet hjem fra ferie.

    Har du sådan en maskine, og ved du om det kan virke?

    #73488
    Allan Ploug
    Deltager

    For øvrigt, skal man have en Samsung konto, eller er det lige meget?

    #73489
    Anonym
    Gæst

    ja vi har haft denne maskine men den røg retur da den altid var på værksted med de samme fejl.

    nu har jeg så nummeret mindre (mindre disk) men den svarer precis til din model 8900n pånær disk str.

    Ja den kan virke og der skal også gøre det, prøv og reset maskinen helt forfra, sikr dig den har nyeste fw, kan hentes på samsung eller direkte på boksen hvis den er på nettet.

    om maskinen er logget på samsung konto kan jeg ikke se forskellen hvad ideen er, nu bruger jeg meget youtube og det virker selvom den ikke er logget på.

    #74326
    Toledovs
    Deltager

    jeg har nu rodet noget rund og forsøgt det foreslåede, intet hjælper.

    Er lidt i tvivl ved opsætningen, se vedhæftet, skal afspilleren på nettet?

    Netværket med flueben er mit normale Wifi, som leveres fra Stofa.

    Jetdirect, du bor ikke tilfældigvis i Aarhus området?

    #74338
    Anonym
    Gæst

    har du prøvet og lave en total reset af instillingerne og så starte forfra

    prøv også at bruge lan kabel istedet for wifi, får boksen ip nummer fra din router.

    husk wpa2 koden skal ligges ind i maskinen for at den kan godkendes af din router

    der er ikke så meget der kan gøres forkert, har du hørt samsung om fejl koden ?

    bor i 7160

    #74423
    Toledovs
    Deltager

    Tak for svaret.
    WPA2 koden er login koden?
    Skal den have en manuel IP adresse, eller er det routeren der tildeler den automatisk?
    Nej, Samsung har ikke givet lyd fra sig.:-(

    #74470
    Anonym
    Gæst

    login koden til dit trådløse ikke routerens adgangs kode.

    routeren vil tildele et automatisk ipnummer til din optager så du skal ikke køre med manuel.

    ligeledes dns & gateway vil automatisk komme fra din router automatisk

    #75649
    Toledovs
    Deltager

    Har nu opgivet boxen.

    Har købt en Adroid box til 381 kr. som kører Android 6.0, den klare det jeg har behov for mht til streaming.:-)

    #75980
    Anonym
    Gæst

    Android box, har du et link til sådan en, hvor mange programmer kan den optage samtidig og er der plads til cam moduler ?.

Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button