Slør i billedet?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56160
    Jim
    Deltager

    Hej

     

    Mine forældre har et panasonic -L37G20E Tv,når de ser DR HD er der en del slør i billedet,og det gælder alle udsendelser.

    Der er ikke noget på de andre kanaler,de modtager deres signal fra DVB-T,kan det være fjernsynet?,eller er det bare DVB-T der ikke sender i så høj en opløsning?.

    P.S har selv i panasonic plasma tv også G modelen,modtager signalet fra fra yousee,men oplever ikke noget.

     

    Hilsen Jim 

    #61029
    mimarsinan
    Deltager

    For at kunne se HD kanaler skal så vidt jeg ved have en indebygget MPEG-4 på sin TV. Hvis du er i tvil kan du bare søge efter det på google 😉

    #61030
    Anonym
    Gæst

    mimarsinan sagde

    For at kunne se HD kanaler skal så vidt jeg ved have en indebygget MPEG-4 på sin TV. Hvis du er i tvil kan du bare søge efter det på google 😉

    Prøv nu lige at læse indlægget igen: Der ER tale om DVB T MPEG 4-tuner… Ellers vile DR HD overhovedet ikke kunne modtages!big-smile Som det står skrevet, så modtages den, men i en dårligere kvalitet. Så vildt jeg ved, skulle DR HD også være bedre på kabel, end på antenne.

     

    Til Jim:

    Er der tale om en boks, eller er der indb. MPEG4-modtager i dine forældres TV?

    #61031
    Anonym
    Gæst

    læs nu lige hvad der står imellem linierne i det spørger skriver

     

    de 2 tv er samme type dvb mpeg4 tuner dvb-t+c så det kunne tænkes det er den indbyggede tuner og ikke en extern boks

    #61033
    Bobben
    Deltager

    Dersom det benyttes en ekstern dekoder så er det viktig at denne er satt til output format 720p for DR HD. 

    Jeg har lagt merke til at f.eks. Canal Digital sin Sagem HDPVR har en “bug” som gjør at f.eks. DR HD får “slør i bildet” når den er satt til å gi ut 1080i.  Det kan jo tenkes at andre Sagem bokser har samme problem.  Også bokser med samme chipset kan ha likende problemer, det er sannsynligvis feil i driverene fra hardware/chip produsent.

    #61034
    Jim
    Deltager

    Turbo sagde

    mimarsinan sagde

    For at kunne se HD kanaler skal så vidt jeg ved have en indebygget MPEG-4 på sin TV. Hvis du er i tvil kan du bare søge efter det på google 😉

    Prøv nu lige at læse indlægget igen: Der ER tale om DVB T MPEG 4-tuner… Ellers vile DR HD overhovedet ikke kunne modtages!big-smile Som det står skrevet, så modtages den, men i en dårligere kvalitet. Så vildt jeg ved, skulle DR HD også være bedre på kabel, end på antenne.

    Til Jim:

    Er der tale om en boks, eller er der indb. MPEG4-modtager i dine forældres TV?

     

    Det er tv´et tuner det bruger,jeg har iøvrigt prøvet at modtag dvb-t på mit eget tv,og der er ikke noget problem.

    Jim


     

           

    jetdirect sagde

    læs nu lige hvad der står imellem linierne i det spørger skriver

     

    de 2 tv er samme type dvb mpeg4 tuner dvb-t+c så det kunne tænkes det er den indbyggede tuner og ikke en extern boks

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button