Signal styrke 28,2

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55790
    Chevre
    Deltager

    Hej

    Er det bare mig eller er der kommet mere signal på 28.2?

    Og er der kommet liv i Astra N?

    Mvh

    Bjarne

    #61318

    Har ikke bemærket en forskel. Lyngsat med flere melder at 1N har overtaget 2D frekvenserne, men er nu ikke sikker på at det passer. For mig så er signalstyrken i givet fald identisk med 2D og havde egentligt forventet en smule forskel.

    Jeg har ikke hørt noget om at Astra 2D skulle tages ud af drift på 28,2 øst når 1N ankom.

    #61319

    Astra 1N er i gang. Jeg har 90% signal og 100% kvalitet på 11123V 22000 2/3 8psk. På denne frekvens er der lige nu Channel4 HD.

     

    Mvh. Claus

    #61320

    Ja den er fundet her også. Hvis det er UK spot beam så er det da en forbedring.

    #61321
    kram5610
    Deltager

    admin sagde

    Ja den er fundet her også. Hvis det er UK spot beam så er det da en forbedring.

    Her i Flensburg har jeg også fuldt signal på 11123 mhz.. Tvivler meget på det forbliver sådan at 1N går bedre igennem end 2D ?

     

    Jeg har på tyske http://forum.digitalfernsehen.de/ læst rygter om, at SES Astra vi justere indtil på tirsdag den 1. november. Bemærk også at Channel 4 på 11123 mhz. gemmes som Ch-21200, hvilket tyder på at det er en test.

     

    Men krydser da fingre.

     

    Mvh.

     

    Morten Hesseldahl

    #61322
    Bobben
    Deltager

    Jeg mottar denne transponderen med en 1.2m antenne i Oslo.  SNR = 12.6dB.

    Har ikke antydning til signal fra Astra 2D frekvensene.   Derfor er det mest sannsynlig at 11123V er Astra 1N
    Europabeam.   

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button