Russiske apps

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56924
    thbo
    Deltager

    Jeg har købt et samsung TV, trode at jeg kunne hente Rusiske app ned, således at jeg fik let adgang til film / udsendelser derfra – men ak nej, er skuffet over at der ikke er flere app at hente – er der nogen som ved om det overhovedet er muligt at hente Rusiske app ned, og i givet fald hvordan – jeg er ikke et tv / it menneske :)

    #65324
    Anonym
    Gæst

    Kan TV/Smarthub sættes op til Russisk, det kan det nok ikke, så kan der tvivlsomt gøres noget for at få det til det.

    #65328
    Anonym
    Inaktiv

    Sikkert kun med det hersens firmware hacking, men mange har flashet PROM’en i deres tv til døde ved forsøget, så de endte med et tv der konstant stod og genstartede og derfor kun lige til genbrugspladsen, fordi der er nul hjælp at hente der hvor tv’et er købt.

    Så rend ikke ud på de fora der deler den slags info, hvis du nu forsøger at google dig til informationer om at installere diverse apps, på modeller der er låst for lige en bestemt type apps.

    #65329
    mich
    Deltager

    Per M sagde
    Sikkert kun med det hersens firmware hacking, men mange har flashet PROM’en i deres tv til døde ved forsøget, så de endte med et tv der konstant stod og genstartede og derfor kun lige til genbrugspladsen, fordi der er nul hjælp at hente der hvor tv’et er købt.

    Så rend ikke ud på de fora der deler den slags info, hvis du nu forsøger at google dig til informationer om at installere diverse apps, på modeller der er låst for lige en bestemt type apps.

    Og selvom det kunne lade sig gøre at få nogle rusiske appl. Så er det spg. Om den kan køre fra danmark pga rettigheder

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button