Receiver til Canal Digital med DiSEqC switch

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56792
    kajbonde
    Deltager

    Canal Digital har nu skiftet til MPEG-4 på regionskanalerne det betyder at jeg har mistet dem med min gamle reciever så jeg skal have en ny reciever mit problem er at jeg har 4 LNB hoveder og digitals ny recievere er uden DiSEqC switch omskifter 

    Er der nogen der kan anbefale en reciever som kan tage Canal Digital og er udstyret med DiSEqE switch omskifter til mine 3 andre LNB hoveder.

    #64524

    Hej Kaj,

    Mig bekendt har ingen af de godkendte Canal Digital bokse der leveres nu DiSEqC support. Du burde dog kunne bruge dit nuværende Canal Digital kort i en alternativ boks med DiSEqC support. 

    Se her hvilke vi har anmeldt http://korturl.dk/cn3

    #64525
    lytro
    Deltager

    JO – Canal Digital – HDTV-box (Sagem HD81)

     

    Lynge smile

    #64526

    lytro sagde
    JO – Canal Digital – HDTV-box (Sagem HD81)

     

    Lynge smile

    Men så vidt jeg har forstået har Canal Digital ikke flere tilbage af disse.

    #64527
    per drage
    Deltager

    admin sagde

    lytro sagde
    JO – Canal Digital – HDTV-box (Sagem HD81)

     

    Lynge smile

    Men så vidt jeg har forstået har Canal Digital ikke flere tilbage af disse.

    officielt har de ikke, men de har til brug i sommerhuse, så tag fat i dem og sig du bliver nød til at sige dit abonnement op hvis ikke de kan hjælpe dig 

    mvh Per

    #64531

    Den bedste løsning er at køre to bokse. Har bøvlet med det her problem i årevis. 

    Sagen HD81 fra Canal Digital er møgboks, som har problemer med strømforsyningen. Den går i stå nu og da, også på de ukodede kanaler. Desuden tager den langt fra alle kanaler ind, da den ikke kan opdateres med frekvenser. Så der mangler rigtige mange ikke-Canal Digital kanaler.

    #64532
    tlk
    Deltager

    vil købe combo reciever evt maximum,miraclebox

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button