Problemer med at se kodet kanaler

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56396
    nomaden
    Deltager

    Min kærste har en Humax BXR-HD+ T2, 500GB harddisk som driller når vi ser de kodet boxer kanalerblack-eye.

    Den kan vise kanalen men så begynder den at skrive ingen adgang og at det kan tage 1 time inden der kommer billede på står der i teksten, så kan der gå 2 minutter så er der billede igen og efter 2 minutter går den i sort igen sådan kan den køre længeblack-eye.Jeg har prøvet at lade den køre i 1 dag men den gør det igen dagen efter. Jeg tror at når de skifter koder kan kortet ikke følge med men hvad gør vi. Jeg har selv boxer og det køre bare men det er en Dillog DT-455 mpeg 4.

    Er der nogle der har afaring med det.

    #62438

    Er den opdateret med seneste software 1.00.04?

    #62439
    nomaden
    Deltager

    admin sagde
    Er den opdateret med seneste software 1.00.04?

    Hun har haft den i ca 1 år og jeg tror ikke den er opdateret. Hvornår kom denne software?

    #62440
    #62548
    nomaden
    Deltager

    Prøvet at op datere den i går men kan ikke få den til at opdatere. Den har software 1.00.02 i sig kan jeg se. Prøvede at trykke på knappen som skrevet men den opdatere ikke fra usb stikket hvor jeg har lagt seneste software 1.00.04 på. Hvad gør jeg galt. Usb stikket sider bag på ikke på fronten som skrevet.

    #62549

    Så vidt jeg har læst mig til så er der et kortdriver problem på Humax’en. Der skulle være en fejlrettelse på trapperne der skulle løse:

    1. Modtageren skriver ingen adgang på Boxer kanaler
    2. Det er ikke altid den kraftigste kanal som bliver lagt i kanallisten, hvis man kan se flere sendere

    Så det er nok ikke sikkert at 1.00.4 løser problemet.

     

    Der sidder en USB port på fronten bag en portskjuler, nederst til højre. Det skrev jeg i hvert fald i min anmeldelse tilbage i 2011. Kan ikke lige huske det :)

     

    Måske hjælper dig med opdateringen?

    #62550
    nomaden
    Deltager

    Prøver lige at se efter den men er sikker på at der kun er den bag på. Den tager Viborg og der var findt signal 93% og sinal kvaliteten var også der oppe. Håber de får løst det problem da det er træls at se tv og sort skærm og bilde sener. Det er jo ikke det man betaler for det skal køre når man har betalt for at se Boxer. Signalet er ok så det er ikke det det må være Boxer der ikke har styr på koderne.

    #62551

    nomaden sagde
    Min kærste har en Humax BXR-HD+ T2, 500GB harddisk som driller når vi ser de kodet boxer kanalerblack-eye.

    Den kan vise kanalen men så begynder den at skrive ingen adgang og at det kan tage 1 time inden der kommer billede på står der i teksten, så kan der gå 2 minutter så er der billede igen og efter 2 minutter går den i sort igen sådan kan den køre længeblack-eye.Jeg har prøvet at lade den køre i 1 dag men den gør det igen dagen efter. Jeg tror at når de skifter koder kan kortet ikke følge med men hvad gør vi. Jeg har selv boxer og det køre bare men det er en Dillog DT-455 mpeg 4.

    Er der nogle der har afaring med det.

    Det er desværre en software fejl, som pt. ikke er løst. Vi har lige nu ikke nogen dato på hvornår softwaren er klar. Du kan prøve at nulstille modtageren hvilket har hjulpet nogle kunder.

     

    Max Nordic
    Support 

    #62552
    nomaden
    Deltager

    Det er desværre en software fejl, som pt. ikke er løst. Vi har lige nu ikke nogen dato på hvornår softwaren er klar. Du kan prøve at nulstille modtageren hvilket har hjulpet nogle kunder. Max NordicSupport 

    Mener du at prøve at den skal til bage til fabriks instiling?

    MVH Carsten

    #62553

    nomaden sagde
    Det er desværre en software fejl, som pt. ikke er løst. Vi har lige nu ikke nogen dato på hvornår softwaren er klar. Du kan prøve at nulstille modtageren hvilket har hjulpet nogle kunder. Max NordicSupport 

    Mener du at prøve at den skal til bage til fabriks instiling?

    MVH Carsten

    Ja

    #62627
    nomaden
    Deltager

    Så håber jeg at vi har fået det til at køre hun har fået et nyt kort og jeg fik det åbnet i går hos bokser da hun fik en kovnvolut med et nyt kort for 14 dage siden og da det ny kort ikke var gyldig hos bokser kunne jeg ikke åbne kortet selv men så ringede jeg ind til bokser og de kunne åbne det.
    Men de fik kort nr og efter at jeg forklaret sagen som det var og så hjalp de os. Tak til bokser for en god servis

    #62628
    miri
    Deltager

    … men det nye kort åbner vel for alle kanaler de første 14 dage? Hvis det gør, så må I vente til “prøvetiden” er ovre før du kan vurdere om det afhjalp problemet…..

    #62816

    nomaden sagde
    Så håber jeg at vi har fået det til at køre hun har fået et nyt kort og jeg fik det åbnet i går hos bokser da hun fik en kovnvolut med et nyt kort for 14 dage siden og da det ny kort ikke var gyldig hos bokser kunne jeg ikke åbne kortet selv men så ringede jeg ind til bokser og de kunne åbne det.
    Men de fik kort nr og efter at jeg forklaret sagen som det var og så hjalp de os. Tak til bokser for en god servis

    HEj Nomaden, Vi sidder med Nødagtig samme problem! – Bokser supporten kunne ikke hjælpe os. Er problemet afhjulpet hos dig, og hvad hjalp?
    Et nyt kort er også på vej til os. – Men tvivler nu på denne løsning. 

    #62818
    nomaden
    Deltager

    Hun fik et nyt kort og så kørte det igen. så jeg tror at dit kort skal byttes.

    #62842

    Rudi Engelst Kærgaard sagde

    HEj Nomaden, Vi sidder med Nødagtig samme problem! – Bokser supporten kunne ikke hjælpe os. Er problemet afhjulpet hos dig, og hvad hjalp?
    Et nyt kort er også på vej til os. – Men tvivler nu på denne løsning. 

    Hej Rudi,

    Humax har netop frigivet ny SW der løser dette problem – se indlægget her (du kan se MUX4 kanalerne her):

    http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107262&PID=1179651&title=humax-bxr-hd-software-rettelser#1179651

    Ny software til Humax BXR-HD & BXR-HD+…

     

    Ny software til Humax BXR-HD og BXR-HD+ er nu godkendt, og den lægges i luften i dag som OTA.

     

    Softwaren indeholder følgende rettelser:

    • Løser problemet hvor modtageren skriver ”ingen adgang” på Boxer kanaler
    • Ved automatisk kanalsøgning lægges de kanaler med den bedste modtagekvalitet først i listen (best service).
    • Undertekster kommer ud af synk på optagelser.

    Sådan opdaterer du software:

    1. Vær sikker på at ”Danmark” er valgt under selve installationen.
    2. Vælg en kanal på MUX4
    3. Efter kort tid vises en pop-up med besked om at der er ny software tilgængelig.

    Opdateringen tager ca. 20 min.

     

    Vi anbefaler at du efter opdateringen laver en ny kanalsøgning.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button