Prisfald på ekstrakanaler hos YouSee

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56313
    Anonym
    Gæst

    Jeg har et par ekstrakanaler hos YouSee og skifter dem ud af og til. Nu har jeg set at HD-pakken er faldet fra 99 kr. til 79 kr. pr. måned. BBC HD, National Geographic Channel HD og MTV Live HD er faldet fra 30 kr. til 20 kr.

    Rart at prisen for en gangs skyld falder smile

    #61969
    reslfj
    Deltager

    Martin_DK sagde

    Jeg har et par ekstrakanaler hos YouSee og skifter dem ud af og til. ……

    Rart at prisen for en gangs skyld falder smile

    Mine 4 favoritkanaler (3 HD og 1 SD) steg fra 48 til næsten 100 kr – ovenpå fuldpakken –  så det var helt enkelt 'Goodbye' ekstrakanaler.

     

    Lars   smile

    #61970
    Anonym
    Gæst

    reslfj:

    Det lyder da også helt vildt med Ekstrakanaler OG Fuldpakke! Kunne du ikke nøjes med Grundpakke, og så have Ekstrakanaler istedet?

    #61971
    Anonym
    Gæst

    Forøvrigt burde BBC-kanalerne ikke koste noget. Er det ikke dem, man kan tage med en passende parabol, ganske gratis?

    #61972

    Turbo sagde

    Forøvrigt burde BBC-kanalerne ikke koste noget. Er det ikke dem, man kan tage med en passende parabol, ganske gratis?

    De BBC kanaler de danske selskaber tilbyder er ikke de samme som de britiske udgaver. Men det er nu heller ikke meningen at vi skal se dem, og kabel-tv net må ikke levere de britiske.

    #61973
    Anonym
    Gæst

    Når nu emnet handler om YouSee:

    Fik snakket med en YouSee-medarbejder der kunne fortælle mig at grunden til at jeg kan finde TV 2 Norge som kodet kanal er, at der i Aalborg er en antenneforening som har kanalen i deres udbud.

     

    Og så efterspurgte jeg TV 2 Film (HD), hvilket medarbejderen fortalte at der er mange som har efterspurgt den. Så vender den tilbage, hvis det kan forhandles på plads.

    #61974
    evilguy
    Deltager

    Martin_DK sagde

    Og så efterspurgte jeg TV 2 Film (HD), hvilket medarbejderen fortalte at der er mange som har efterspurgt den. Så vender den tilbage, hvis det kan forhandles på plads.

    Helt officielt så tilbød YouSee at TV2 Film kunne blive en Ekstrakanal, da TV2 Film røg ud af fuldpakken. Det valgte TV2 at takke nej tak til.

    #61975
    Anonym
    Gæst

    Det ved jeg. Men det er jo ikke ensbetydende med at kanalen er væk for evigt.

    #62554
    tom88
    Deltager

    hvornår kan man nøjes med at købe 1 ekstra kanal ?

    #62555
    Anonym
    Inaktiv

    tom88 sagde
    hvornår kan man nøjes med at købe 1 ekstra kanal ?

    Sker nok aldrig. Det vil nok for bestandigt være som pakke løsninger, hvor man skal vælge et bestemt antal kanaler.

    #62556
    tom88
    Deltager

    aha, men jeg syntes at have set på yousee´s forum at en person ansat hos yousee  skrev at de arbejder på det.

    #62557
    Anonym
    Inaktiv

    At arbejde på det er ikke det samme som at det er lovet at det sker. Yousee har arbejdet på en masse siden deres grundlæggelse der aldrig er blevet en realitet. Selv dengang de hed TDC Kabel-TV der modtog vi jævnligt nyhedsbreve fra dem om både det ene og det andet, der endte med aldrig at se dagens lys. Det inkluderer lige frem direkte lovede TV kanaler der aldrig er dukket op hos dem.

    Så det ville jeg tage med et gran salt, indtil den dag at der dukker en presse meddelelse op, som siger at nu sker det.

    #62558
    tom88
    Deltager

    Per M sagde
    At arbejde på det er ikke det samme som at det er lovet at det sker. Yousee har arbejdet på en masse siden deres grundlæggelse der aldrig er blevet en realitet. Selv dengang de hed TDC Kabel-TV der modtog vi jævnligt nyhedsbreve fra dem om både det ene og det andet, der endte med aldrig at se dagens lys. Det inkluderer lige frem direkte lovede TV kanaler der aldrig er dukket op hos dem.

    Så det ville jeg tage med et gran salt, indtil den dag at der dukker en presse meddelelse op, som siger at nu sker det.

    så sandt, så sandt………..

    #62634
    René Havmand
    Deltager

    Har STOFA,og mener aldrig prisen er faldet noget som helst.black-eye

     

    YOUSEE kan vi ikke får her hvor jeg bor.sad

Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button