Pioneer BDP-440 drev ?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56750
    Anonym
    Inaktiv

    Er der nogen der ved hvor man kan købe reservedele til Pioneer Blu-ray afspillere ?

    Jeg har en chipped regionsfri Pioneer BDP-440 der desværre har et drev der er gået i stykker, som jeg godt kunne tænke mig at skifte selv, grundet at garanti/reklamation er udløbet.

    1 time senere: Fandt det selv godt gemt på pioneer.eu’s hjemmeside, hvor de skrev at man skulle kontakte autoriserede forhandlere efter den slags, fandt også en liste over forhandlere, hvor jeg så har kontaktet 4Sound.

    23/1: Nå de kunne ikke levere den slags, så jeg har prøvet hos Expert i går, så må man se om de kan hjælpe.

    24/1: Expert for sløve til at svare på mails, så i mellemtiden har jeg fundet et decideret service værksted på Fyn (Assens) der er godkendt af Pioneer til at udføre service, så prøver derfor nu dem af.

    28/1: Fået svar fra dem. Man kan indhente tilbud om den slags via http://www.servicebroker.dk/

    29/1: Afspiller lige til at aflevere på genbrugspladsen. Pioneer har rod i deres serienumre. Service Broker kan ikke finde nogen eksistens på den Blu-ray afspiller jeg har, for de kan ikke finde nogen afspiller med det serienummer der står bag på min, så derfor kan min afspiller heller ikke serviceres.

    Konklusionen på det jeg har oplevet her, er at jeg aldrig nogensinde køber noget fra Pioneer igen.

    Afspiller i mellemtiden blevet erstattet med en Panasonic DMP-BDT500, der var rimelig nem for mig selv at gøre regionsfri til DVD, så jeg kan se mine Region 1 kodede DVD’ere.

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button