Parabolshoppen

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56880
    Jim
    Deltager

    Hej  

    Nogen der har handlet med parabolshoppen.dk fornyligt?, har de sidste par dage prøvet at kontakte dem på mail og tlf,men uden held.

    Hilsen Jim

    #65108
    Anonym
    Inaktiv

    Dem kommer du aldrig i kontakt med, for som det ser ud på Trustpilot, så er det et generelt billede med den biks, at der hverken svares på mail eller telefon.

    Tror ikke du havde handlet der hvis du havde set dette først:

    https://www.trustpilot.dk/review/www.parabolshoppen.dk

    #65109
    Jim
    Deltager

    Per M sagde
    Dem kommer du aldrig i kontakt med, for som det ser ud på Trustpilot, så er det et generelt billede med den biks, at der hverken svares på mail eller telefon.

    Tror ikke du havde handlet der hvis du havde set dette først:

    https://www.trustpilot.dk/review/www.parabolshoppen.dk

    Ja jeg har godt læst det,men de har et specielt balkonbeslag til parabolen ,som jeg ikke har kunne finde hos nogen anden forhandler, nu har jeg bestilt det, så må jeg se hvad der kommer ud af det?? 

    Jim

    #65110
    Anonym
    Gæst

    prøv 

     

    hm-sat.de

    berliner sat shop

    keas.dk

    antennelageret.dk

     

    parabol shoppen er et hobby firma hvor ekspedition foregår på trappe afsatsen ,drop sådanne firmaer og vælg et hvor du er sikker på betjening bagefter købet 

    #65111
    ParabolShoppen
    Deltager

    Hej Jim og Jet

    Hvis et firna med en omsætning på over 2M er en hobby forretning, så er det da meget godt klaret.

    Ja det er korrekt at vi ligger lavt på TP, hvilket skyldes at vi ikke benytter os at TP, og deres mafia metoder, samt vi syntes de har et troværdighedsproblem.

    Da over 95% af dem der anmelder på Trustpilot, stortset alle kom fra første gangs brugere, som havde skrevet en god fyldest gørende tekst, men kun omkring dette firma. Ik andre steder de handler havde fået så meget, som 2 mins tekstskrivning og nogle stjerner.

    Så ja vores profil afspejler nogen negative kunder, men der er langt i mellem dem. Når man driver forretning så ville der altid være nogen som følger at de ikke har fået tingende på den måde.

    Jim, din bestilling er modtaget, og din varer er på vej. Så kan du jo selv som kunde drage dine egne erfaringer, i stedet for at lytte på medlemmer der aldrig har handlet hos os.  Tak for ordren.

    Med venlig hilsen

    Parabol Shoppen.

    #65112
    Anonym
    Inaktiv

    Jim sagde

    Ja jeg har godt læst det,men de har et specielt balkonbeslag til parabolen ,som jeg ikke har kunne finde hos nogen anden forhandler, nu har jeg bestilt det, så må jeg se hvad der kommer ud af det?? 

    Jim

    http://www.hm-sat-shop.de/montage-zubehoer-wand-dach-montage/

    Hvis det er montage på gelænderet du tænker på, så kan de 2 der hedder Mastausleger godt anvendes.

    Dem der hedder Balkonständer, er hvor det er vægten fra en stor tung flise der holder den på plads. Det kan eks. se således ud på en altan: http://www.noering.com/bilder/BalkonSAT.jpg

    #65113
    Jim
    Deltager

    Parabol Shoppen sagde
    Hej Jim og Jet

    Hvis et firna med en omsætning på over 2M er en hobby forretning, så er det da meget godt klaret.

    Ja det er korrekt at vi ligger lavt på TP, hvilket skyldes at vi ikke benytter os at TP, og deres mafia metoder, samt vi syntes de har et troværdighedsproblem.

    Da over 95% af dem der anmelder på Trustpilot, stortset alle kom fra første gangs brugere, som havde skrevet en god fyldest gørende tekst, men kun omkring dette firma. Ik andre steder de handler havde fået så meget, som 2 mins tekstskrivning og nogle stjerner.

    Så ja vores profil afspejler nogen negative kunder, men der er langt i mellem dem. Når man driver forretning så ville der altid være nogen som følger at de ikke har fået tingende på den måde.

    Jim, din bestilling er modtaget, og din varer er på vej. Så kan du jo selv som kunde drage dine egne erfaringer, i stedet for at lytte på medlemmer der aldrig har handlet hos os.  Tak for ordren.

    Med venlig hilsen

    Parabol Shoppen.

    Godt at høre min bestilling er på vej!, så kan man altid diskutere hvor lang tid der skal gå, før man for svar på en forespørgelse på et produkt??, glæder mig i hverfald til at modtage beslagetsmileny, så jeg kan se noget canal digitalsmileny.

    Mvh Jim

    #66616
    ParabolShoppen
    Deltager

    Hej med jer

     

    Jeg ved godt, det er en halvgammel tråd, men alligevel vil jeg lige sige hej. Jeg hedder Rudi, og jeg er den nye indehaver af ParabolShoppen.dk. Jeg er naturligvis ked af at læse de kedelige anmeldelser om shoppen, men det er jo det, I hver især har oplevet. Jeg er nødt til at afsløre, at fremover så er det ikke acceptabelt, at lade kunderne i stikken, og jeg bestræber mig på at hjælpe ALLE på meget kort tid!

     

    Det er mig meget magtpåliggende at behandle alle kunder værdigt og som det, de er – nemlig kunder i min butik! Jeg samler på glade kunder – ganske enkelt 🙂 Jeg har drevet forretning siden 2006, hvor jeg har kørt som radio/TV-tekniker i det meste af Nordjylland, og jeg har mange faste kunder, som også anbefaler mig til andre, så noget må jeg gøre rigtigt 😉 Før mit selvstændige virke arbejdede jeg i 6 år hos Strong, som er grossist indenfor paraboler og brunevarer. Her sad jeg dels som teknisk sælger og supporter og også som bindeled mellem fabrikkerne i Østen og markedet i Skandinavien. Jeg vil påstå, jeg kender branchen på godt og ondt, men jeg kan stadig lære nyt!

    Det er her, I som kunder kommer ind i billedet. Jeg vil gerne ha’ en dialog med jer om, hvad der skal være i shoppen, og hvis du har input til det, så må du meget gerne smide mig en mail på info”a”parabolshoppen.dk, og så tager jeg fat i det. Jeg kan skaffe stort set alt! 

     

    Jeg håber, I vil tage godt imod mig og den “nye” ParabolShoppen.dk, så vi fremover kan blive hinandens sparringspartnere. Vel mødt og ha’ så lige en rigtig go’ weekend 🙂

     

    Rudi Pedersen

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button