Parabol tv free to air+mpg4 tuner

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55625
    friisholm
    Deltager

    Hej.

    Jeg er ny bruger her på site.

    Men ønsker hjælp, jeg har skrottet Canal digital,og ønsker efterfølgende at købe en ny parabolmodtager som kan modtage gratiskanaler både engelske og tyske, der skal også være mpg4 modtager med mulighed for at tage tv2 med kort efter 2012,måske også kunne se Hd tv.

    Findes et sådan produkt,eller er jeg for krævende, jeg er inforstået med at opsætte div.paraboler for god modtagelse.

     

    Hilsen

    friisholmBlush

    #58401
    Palleba2000
    Deltager

    friisholm sagde:

    Hej.

    Jeg er ny bruger her på site.

    Men ønsker hjælp, jeg har skrottet Canal digital,og ønsker efterfølgende at købe en ny parabolmodtager som kan modtage gratiskanaler både engelske og tyske, der skal også være mpg4 modtager med mulighed for at tage tv2 med kort efter 2012,måske også kunne se Hd tv.

    Findes et sådan produkt,eller er jeg for krævende, jeg er inforstået med at opsætte div.paraboler for god modtagelse.

     

    Hilsen

    friisholmBlush


     

    En Dreambox DM500HD skulle kunne klare det meste af det du skriver, lige med undtagelse af TV2…

    MVH
    Palleba

    #58402
    martin
    Deltager

    Personligt ville jeg vælge en billig løsning nu, altså en billig parabolmodtager. Hvis du skal have den perfekte boks, skal du have en som understøtter DVB-S2 samt DVB-T2 og en sådan boks findes endnu ikke på markedet 🙁

    Dansk tv skifter fra DVB-T til DVB-T2 indenfor nogle år og så vil det være ærgerligt at investere mange penge i en boks som kun kan modtage DVB-T.

    #58403

    Du skal nok have en kombi DVB-S / DVB-T for at være sikker på TV2 i fremtiden. Som skrevet tidligere i tråden, så kan DVB-T2 komme på tale, så hvis du kan vente kan det være en idé.

    Skal du ikke bruge motorstyring, så kunne et bud pt. være /maximum-ts-3000-cx-ci-2

    #58407
    per drage
    Deltager

    friisholm sagde:

    Hej.

    Jeg er ny bruger her på site.

    Men ønsker hjælp, jeg har skrottet Canal digital,og ønsker efterfølgende at købe en ny parabolmodtager som kan modtage gratiskanaler både engelske og tyske, der skal også være mpg4 modtager med mulighed for at tage tv2 med kort efter 2012,måske også kunne se Hd tv.

    Findes et sådan produkt,eller er jeg for krævende, jeg er inforstået med at opsætte div.paraboler for god modtagelse.

     

    Hilsen

    friisholmBlush


     

    Triaxen som Jeg linker til her kan opfylde alle Dine krav og lidt til og Dem sælger vi mange af i øjeblikket den håndterer alle sattelit positionerne har conax på både den terristiske og sat delen   http://www.triax.dk/Antennemateriel/Modtagere/Kombi.aspx?productId={8E9627DE-16BF-4534-B412-D1F6C54600C6}&Tab=0{8E9627DE-16BF-4534-B412-D1F6C54600C6}&Tab=0   

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk DK

    #58408

    http://korturl.dk/zcf så skulle den kunne klikkes på direkte

    #58414
    Anonym
    Gæst

    Palleba2000 sagde:

    friisholm sagde:

    Hej.

    Jeg er ny bruger her på site.

    Men ønsker hjælp, jeg har skrottet Canal digital,og ønsker efterfølgende at købe en ny parabolmodtager som kan modtage gratiskanaler både engelske og tyske, der skal også være mpg4 modtager med mulighed for at tage tv2 med kort efter 2012,måske også kunne se Hd tv.

    Findes et sådan produkt,eller er jeg for krævende, jeg er inforstået med at opsætte div.paraboler for god modtagelse.

     

    Hilsen

    friisholmBlush


     
    En Dreambox DM500HD skulle kunne klare det meste af det du skriver, lige med undtagelse af TV2…

    MVH
    Palleba


     

    dreambox kan faktisk klare tv2 dk hoved kanalen  fra 5″ø uden problemer  med rette emu som ikke må nævnes på denne side

    #58424
    Palleba2000
    Deltager

    jetdirect sagde:

    Palleba2000 sagde:

    En Dreambox DM500HD skulle kunne klare det meste af det du skriver, lige med undtagelse af TV2…
    MVH
    Palleba


     
    dreambox kan faktisk klare tv2 dk hoved kanalen  fra 5″ø uden problemer  med rette emu som ikke må nævnes på denne side


     

    Ja, selvførlig kan en Emu klare det, men jeg tænkte mere på at han kunne bruge den som en FTA-boks. Blush

    MVH
    Palleba

    #58431
    friisholm
    Deltager

    Tak for gode svar.

     

    Friisholm

     

     

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button