Panasonic DMR BCT 730 til You See

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56699
    Flemming
    Deltager

    Jeg har fået enr gyldig for BR tysk model af Panasonics DMR BCT 730

    Jeg har You see Kabel Tv

    Afspilleren er installeret med DVB-C Autosetup

          Frekvens 143 MHz

          Symbolrate 6875

          Netværk Id 100

          Som angivet på Yousee’s hjemmeside for PanasonicTV , som jeg antager/antog også gølder for BRay

     Nogle kanaler når Panasonicen stliies til “se TV” står fint F.exs DR1 DRK andre har “firkantsrod” i billedet  feks TV2 DR2 en enkelt TV3 som jeg får på fjernsynet er helt sprunget på  Panasonic’en 

     Panasonic’en er forbundet til TV et med HDMI Kabel og antennen “går gennem” Panasonicen til TV’et

     Alle kanaler ståt fint på Tv et når jeg bare ser TV

      Hvad kan dette skyldes . Kan der være kompabilitetsproblemer med den Tyske DMR BCT 730 og You see eller er det noget andet jeg skal rette?

         Flemming

     

     

     

     

    #63936
    Anonym
    Inaktiv

    Hvis du har brugt det medfølgende antenne kabel der kom med Panasonic optageren, så kan det måske være det fordi kablet ikke er skærmet ordentligt. Prøv at købe et 2 eller 3 gange skærmet antennekabel hos en radio & tv forhandler (ikke et supermarked) og se om det løser problemet med de pixeleringer (firkankter).

    Jeg bruger aldrig de kabler der følger med TV udstyr jeg køber fordi de typisk er af en dårlig kvalitet, de havner altid ubrugt på genbrugspladsen som kabelskrot.

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button