Optage fra premier sports tv

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56159
    Astro
    Deltager

    Hej allesammen !

     

    Jeg har en Sky HD+ Box koblet sammen med en Sony Harddisc optager via scart, og jeg har uden problemer

    kunnet optage fra Sky Sports HD, Sky Movies HD, ESPN HD, ITV, BBC Hd etc., men har nu købt den nye engelske

    sportskanal Premier Sports (channel 433), og når jeg forsøger at optage signalet herfra. så kommer denne meddelse på skærmen:

     

    “Kan ikke optage. Er kopi beskyttet”

     

    kan optage signalet fra alle andre kanaler – undtagen Premier Sports tv – ved nogen om man kan købe en box og koble imellem Sky+ HD boxen og Sony Harddisc optageren som evt. kunne fjerne kodningen så jeg kan optage fra Premier Sports tv?

     

    Med venlige hilsner og god dag til alle ! 🙂

     

    Astro

    #61019

    Der er vist forslag til produkt i denne tråd http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?p=37800203

    #61020
    Bobben
    Deltager

    Premier sports tv har antagelig på luft WSS(wide screen signalling).  Antar Premier sports tv er en SD kanal.  Det er ikke alltid WSS går bra sammen med DVD recordere. DVD recordere kan tro WSS betyr  “copy never” så det kan være den enkle årsaken….Det er neppe bevist kopibeskyttelse.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button