Opsætning af antenne på loft

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #78649
    andersbo2
    Deltager

    Hej

    Jeg håber jeg kan få lidt hjælp af nogle kloge hoveder herinde. Jeg har netop købt hus i Aalborg. Vi har samtidigt opsagt den tidligere ejers fællesantenne, da vi simpelthen ikke bruger nok tid på tv til jeg vil betale for det. Jeg vil dog gerne kunne se de licenspligtige kanaler, og vil derfor installere en antenne på loftet. Vi bor på en bakketop og har direkte udsigt til frejlevsenderen. Jeg påtænker at købe en Triax digi 343 15.5 db.

     

    Spørgsmålet er så. Kan jeg slutte den til de eksisterende installationer som er på loftet. Jeg har vedlagt et billede. Eller skal jeg ud og have fat i en installatør for at få det op og køre? Jeg har vedlagt et billede at det som er sat op.

     

    På forhånd tak.
    <p style=”text-align: left;”>Install.</p>

    #78650

    Der sker i hvert fald ikke noget ved at prøve. Du kan eksperimentere om det virker bedst med eller uden om forstærkeren.

    #78655
    andersbo2
    Deltager

    Det prøver jeg. Er det ikke bare at tage det sorte kabel helt ude til venstre ud og sætte antennekablet deri?

    #78656
    Anonym
    Gæst

    det sorte kabel til venstre kan være stik ledningen fra antenneforeningen, denne skal løsnes.

    den fordeler dette kabel sidder i hvad står der på den, det kan være en splitter til internet

    kan du ligge et billed på der viser enhederne lidt tættere på ?

    #78657
    Anonym
    Gæst

    https://www.dr.dk/hjaelp/tv

    når du er i ålborg er nærmeste tv2 sender nibe masten

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button