Nyeste Forum indlæg

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56617
    Anonym
    Inaktiv

    Hvad er begrundelsen for, at man kun kan se sit nyeste forum indlæg. Hvis! Man er koblet på Online, og ikke Offline?

    Jeg kan se jeres indlæg. Selvom, at i er Offline, så kan i se mit nyeste indlæg. Selvom, at jeg er Offline?

    Venlig hilsen

    Henrik

    #63493
    Anonym
    Gæst

    Tror, det er Bo, digitalt.tv, som sidder og piller ved noget, der ikke skal pilles ved!laugh

    #63495

    Går ud fra du mener Nyeste forum indlæg overskrifter i den højre kolonnen på forsiden? 

    Årsagen til dette er at siderne lagres i en cache for brugere der ikke er logget ind af performance hensyn. Den opdateres ikke helt med det samme så er du offline, så ser du ganske rigtigt ikke nye indlæg helt så hurtigt, som når du er inde i forummet.

    Jeg venter at kunne løse dette, når der snart kommer en opdatering til det cache plugin, der benyttes her på siden. Så kan jeg forhåbentlig undtage denne del fra at blive cachet.

    #63503

    admin sagde
    Går ud fra du mener Nyeste forum indlæg overskrifter i den højre kolonnen på forsiden? 

    Årsagen til dette er at siderne lagres i en cache for brugere der ikke er logget ind af performance hensyn. Den opdateres ikke helt med det samme så er du offline, så ser du ganske rigtigt ikke nye indlæg helt så hurtigt, som når du er inde i forummet.

    Jeg venter at kunne løse dette, når der snart kommer en opdatering til det cache plugin, der benyttes her på siden. Så kan jeg forhåbentlig undtage denne del fra at blive cachet.

     

    Kære Bo F.

    Jeg vil godt benytte lejligheden til, at sige 1000 tak for din hurtige og behjælpelige besvarelse og respons på E-mail, og på mine indlæg på dette forum. Jeg skulle lige i gang/opdateres. Selvom, at det var er flere år siden sidst, at jeg skrev på dette vidunderlige forum.

    Det var åbenbart ikke så svært alligevel, når man først får det lært.

    Venlig hilsen

    Henrik 

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button