NBA – HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55729
    MortenR.
    Deltager

    Er der nogen der ved hvor mange NBA kampe canal+ planlægger at vise i den kommende sæson og hvor mange kommer i HD?

    #58978

    Hej Morten,

    Jeg vil prøve at få et svar til dig fra Canal+.

    #58979
    MortenR.
    Deltager

    Tak, det ville være fedt.Thumbs up

    #58980

    Canal+ oplyser til mig, at de vil vise 5 / 7 kampe om ugen. Desværre dog ikke i HD. Jeg prøver lige og afklare om der slet ikke kommer kampe i HD.

    #58981
    Kristian
    Deltager

    Det kommer, det har det meldt ud.

    Hvor manger kamper vides ikke pt.

    #58982
    MortenR.
    Deltager

    Men 5-7 kampe er dog alligevel vildt mange sammenlignet med hvad vi danskere normalt har været vant til. Forhåbentlig kommer de fleste i HD også.

    #58984

    Ja 5-7 lyder da positivt. De kunne da også ligeså godt sende NBA TV som det sker i Frankrig og andre lande med en live kamp hver nat bare for at fylde sendefladen lidt ud Smile 

    #59011
    MortenR.
    Deltager

    admin sagde

    Ja 5-7 lyder da positivt. De kunne da også ligeså godt sende NBA TV som det sker i Frankrig og andre lande med en live kamp hver nat bare for at fylde sendefladen lidt ud Smile 


    Venter spændt på udmeldingen om NBD i HD fra canal+ – dette ville være fantastisk.

    #59012

    Svaret fra pressemedarbejderen hos Canal+ er, at der ikke NBA kommer i HD. Så vi må altså nøjes med de flere kampe i SD kvalitet.

    Årsagen til at det ikke kommer i HD alligevel, kender han ikke pt, men jeg får det muligvis at vide, såfremt han får et svar fra Canal+ i Sverige.

    #59016
    satand
    Deltager

    Det står da ellers stadig på Canal+´s svenske og danske hjemmeside (under artikler om deres nye sportsrettigheder), at der kommer NBA i HD. Ærgerligt, hvis der alligevel ikke gør det, så kan jeg ikke komme til at se NBA, da min Canal Digital modtager har store udfald på SD-kanalerne!

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button