Nascar rettighederne 2012

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56269
    kenneth l
    Deltager

    Har læst mig frem til at Viasat har forlængede rettighederne til Nascar frem til 2014 i Sverige/Norge til Viasat Motor kanalen… Men gælder det også i Danmark?? selv om Viasat/TV2 Sport aldrig har gjort det store ud af rettighederne herhjemme siden TV2 Sport HD blev en spejlkanal af TV2 Sport disapprove

    #61784

    Jeg skal prøve at høre hos TV 2 Sport. Såfremt de har fået Danmark med, så sender Viasat formentlig på Viaplay i hvert fald.

    #61786
    kenneth l
    Deltager

    Mange tak smileny

    #61793
    Kristian
    Deltager

    TV2 sport kommer ikke til at sende det i 2012 fordi de ikke har plads til at sende det..

    Men måske ender det på Viaplay, jeg vil hør Viasat om det på torsdag.

    #61794
    kenneth l
    Deltager

    Okay tak 🙂 ja eller måske en af deres mange Xtra kanaler, som de er begyndt at bruge mere og mere, der sendte de også MotoGP sidste sæson…

    #61809
    kenneth l
    Deltager

    Noget nyt?? smileny

    #61810
    Kristian
    Deltager

    kenneth l sagde

    Noget nyt?? smileny

    Ingen Nascar på Viaplay i Danmark.

    Ved ikke om det kan ses på en Viaat Xtra kanal

    #61811

    Hvis ikke de sender det på Viaplay, så kommer det næppe på en Xtra kanal. De plejer som regel at følges af. 

    Kan se at de har Nascar på Viaplay.se, så de må jo ikke have rettighederne i Danmark så…

    #61812
    Kristian
    Deltager

    admin sagde

    Hvis ikke de sender det på Viaplay, så kommer det næppe på en Xtra kanal. De plejer som regel at følges af. 

    Kan se at de har Nascar på Viaplay.se, så de må jo ikke have rettighederne i Danmark så…

     

    Nej fordi de ligge hos TV2 Sport men de har ikke plads til det.. jeg tror bare viasat har købet til norden, givet TV2 sport den del det plejer at have men de bruger det ikke..

    #61813

    Kristian sagde

    admin sagde

    Hvis ikke de sender det på Viaplay, så kommer det næppe på en Xtra kanal. De plejer som regel at følges af. 

    Kan se at de har Nascar på Viaplay.se, så de må jo ikke have rettighederne i Danmark så…

     

    Nej fordi de ligge hos TV2 Sport men de har ikke plads til det.. jeg tror bare viasat har købet til norden, givet TV2 sport den del det plejer at have men de bruger det ikke..

    Ja ok, men Viasat plejer ellers nok at kunne levere det på Viaplay også. Så det undrer mig lidt, at de har det på Viaplay i Sverige men ikke i DK.

    #61814
    Kristian
    Deltager

    admin sagde

    Kristian sagde

    admin sagde

    Hvis ikke de sender det på Viaplay, så kommer det næppe på en Xtra kanal. De plejer som regel at følges af. 

    Kan se at de har Nascar på Viaplay.se, så de må jo ikke have rettighederne i Danmark så…

     

    Nej fordi de ligge hos TV2 Sport men de har ikke plads til det.. jeg tror bare viasat har købet til norden, givet TV2 sport den del det plejer at have men de bruger det ikke..

    Ja ok, men Viasat plejer ellers nok at kunne levere det på Viaplay også. Så det undrer mig lidt, at de har det på Viaplay i Sverige men ikke i DK.

     

    Fordi at når de har vider soldt en rettighed, så kan det ikke sendes på play da Viasat ikke længer ejer det mere.. TV2 Sport har også været efter Viasat fordi de på play flere gange har haft sport der på som kommer fra TV2 Sport, det må de ikke fordi TV2 Sport prøver selv at sælge indhold på deres egen hjemmeside.. derfor er der ikke længer håndbold længer på play når tv2 sender der fra

    #61816
    kenneth l
    Deltager

    Det var jo en trist nyhed thumbs-down overvejer at blive svensker se eller håbe på at Viasat bliver så kloge at de trækker sig ud af TV2 Sport helvedet… 

    #61820

    Ja ok, men så er Viasat da også selv ude om det. Det giver jo ikke mening at give en rettighed videre til nogen, der ikke vil bruge den, så var det da bedre at beholde det selv og sende det svenske Viasat Motor signal på Viaplay.

    Enig I at TV 2 Sport konstruktionen ikke fungerer optimalt set fra tv-sport seervinkel. 

    #61825
    kenneth l
    Deltager

    Det virker godt nok mærkeligt, at de ikke udnytter rettighederne på en eller anden måde… så sælg det da videre hvis andre skulle være interesseret i at sende det… 

    #61830
    Kristian
    Deltager

    Jeg har høret hos Viasat om dette.

    De vil se på det om det kan lægges på play..

     

    Skriver når jeg får en melding tilbage.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button