MotoGP – hvilken kanal

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56893
    Anonym
    Gæst

    Jeg har YouSee men jeg har ikke mulighed for at se MotoGP. Viasat har rettighederne, men jeg synes ikke at det bliver vist. Kan det ses på andre måder? Jeg har set noget med at det kommer på tysk Eurosport fra 2015, men jeg har ikke parabol. Jeg må heller ikke opsætte en.

    #65195

    Moto GP vises på Viasat Xtra kanaler som er forbeholdt Viasat og Waoo kunder med Viasat pakke.  Det kan desuden ses på Viaplay.dk

    #65196
    mich
    Deltager

    22X2 sagde
    Jeg har YouSee men jeg har ikke mulighed for at se MotoGP. Viasat har rettighederne, men jeg synes ikke at det bliver vist. Kan det ses på andre måder? Jeg har set noget med at det kommer på tysk Eurosport fra 2015, men jeg har ikke parabol. Jeg må heller ikke opsætte en.

     

    Prøv at se her :

    http://dk.timefor.tv/soeg/?q=+MotoGP&channels=all&title=on&teaser=on&about=on&period=1209600
     

    #65197
    Anonym
    Inaktiv

    22X2 sagde
    Jeg har YouSee men jeg har ikke mulighed for at se MotoGP. Viasat har rettighederne, men jeg synes ikke at det bliver vist. Kan det ses på andre måder? Jeg har set noget med at det kommer på tysk Eurosport fra 2015, men jeg har ikke parabol. Jeg må heller ikke opsætte en.

    Surt, for Tyske Sport1 der er en FTA kanal på 19.2Ø viser pt. MotoGP. Fra 2015 som du har hørt, vil det vandre over på Eurosport Deutschland, hvor den så ind til videre vil være frem til 2018.

    Men hvem er det der siger at du ikke må sætte en parabol op? Hvis du har en altan i retningen af 19.2Ø, så er det mugligt at skjule en lille H30 Selfsat flad parabol på altanen, så den ikke lige umiddelbart kan ses. Sådan en lille flader er rigeligt til 19.2Ø

    Prøv at indtaste din adresse (vejnavn, by, land) og vælg 19.2E her og se om det skulle være mugligt at skjule den.

    http://www.dishpointer.com/

    #65198
    geosat
    Deltager

    Du kan købe en pakke direkte fra motogp.com. Den koster pt 35 eur for resten af 2014 – for den standard pakke. Jeg har købt hele året ( nov 2013 – nov 2014 ) for 100 eur. Du kan selv vælge sproget  – engelsk, tysk, spansk, fransk, polsk, italiensk, og japansk. De har en app til Android og Apple, ellers kan du bare se den på din pc, mac eller et apparat med en webbrowser!  

    #65199
    Anonym
    Gæst

    mich sagde

    22X2 sagde
    Jeg har YouSee men jeg har ikke mulighed for at se MotoGP. Viasat har rettighederne, men jeg synes ikke at det bliver vist. Kan det ses på andre måder? Jeg har set noget med at det kommer på tysk Eurosport fra 2015, men jeg har ikke parabol. Jeg må heller ikke opsætte en.

     

    Prøv at se her :

    http://dk.timefor.tv/soeg/?q=+MotoGP&channels=all&title=on&teaser=on&about=on&period=1209600
     

    Det ligner ikke live-tider på viasat. Er det forskudt?

    #65200
    Anonym
    Gæst

    Per M sagde

    22X2 sagde
    Jeg har YouSee men jeg har ikke mulighed for at se MotoGP. Viasat har rettighederne, men jeg synes ikke at det bliver vist. Kan det ses på andre måder? Jeg har set noget med at det kommer på tysk Eurosport fra 2015, men jeg har ikke parabol. Jeg må heller ikke opsætte en.

    Surt, for Tyske Sport1 der er en FTA kanal på 19.2Ø viser pt. MotoGP. Fra 2015 som du har hørt, vil det vandre over på Eurosport Deutschland, hvor den så ind til videre vil være frem til 2018.

    Men hvem er det der siger at du ikke må sætte en parabol op? Hvis du har en altan i retningen af 19.2Ø, så er det mugligt at skjule en lille H30 Selfsat flad parabol på altanen, så den ikke lige umiddelbart kan ses. Sådan en lille flader er rigeligt til 19.2Ø

    Prøv at indtaste din adresse (vejnavn, by, land) og vælg 19.2E her og se om det skulle være mugligt at skjule den.

    http://www.dishpointer.com/

    Jeg har ikke sydvendt altan. Min altan vender mod vest.

    #65201
    Anonym
    Gæst

    Jeg har også set noget om Filmon, de har Eurosport (tysk). Der bliver MotoGP sendt i 2015. Der er også ITV4 der viser highlights. 

    #65202
    svbg1979
    Deltager

    22X2 sagde
    Jeg har også set noget om Filmon, de har Eurosport (tysk). Der bliver MotoGP sendt i 2015. Der er også ITV4 der viser highlights. 

    Og Filmon har også Chromecast, så en god fordel.

     

    Desuden kan der ses rigtig mange tyske kanaler på denne side!: fernsehen.to

    #65204
    martin
    Deltager

    Viasat tjener alt for meget på TV3 Puls, som var deres motorsport-kanal (lanceret med F1 og MotoGP). Men ja, løsningen er at droppe YouSee til fordel for tysk tv. Det meste MotoGP og al F1 er tilgængeligt gratis via parabol, hvis det er muligt.

    #65205
    maxel
    Deltager

    Vi kan hurtigt blive enige om at viasat sport er, skal vi sige lidt højt sat i pris.

    Vedr. motogp på tysk eurosport fra 2015 lader det til at nogen af løbende bliver vist på tysk eurosport 2, og så er vi jo ligesom udelukket.

    En anden mulighed, hvis man gerne vil ha’ det hele med, er at gå ind på motogp’s hjemmeside og købe et såkaldt videopass, jeg mener det plejer at koste ca. 100 euro for en sæson.

    #65206
    Anonym
    Gæst

    martin sagde
    Viasat tjener alt for meget på TV3 Puls, som var deres motorsport-kanal (lanceret med F1 og MotoGP). Men ja, løsningen er at droppe YouSee til fordel for tysk tv. Det meste MotoGP og al F1 er tilgængeligt gratis via parabol, hvis det er muligt.

    Jeg har ikke mulighed for parabol. Jeg ser også F1, fodbold og meget andet sport. Men RTL har masser af reklamer under F1. Jeg ved ikke om MotoGP på Sport1. Al sport er tilgængeligt FTA med en parabol – med tyske kommentatorer.

    #65207
    martin
    Deltager

    22X2 sagde

    martin sagde
    Viasat tjener alt for meget på TV3 Puls, som var deres motorsport-kanal (lanceret med F1 og MotoGP). Men ja, løsningen er at droppe YouSee til fordel for tysk tv. Det meste MotoGP og al F1 er tilgængeligt gratis via parabol, hvis det er muligt.

    Jeg har ikke mulighed for parabol. Jeg ser også F1, fodbold og meget andet sport. Men RTL har masser af reklamer under F1. Jeg ved ikke om MotoGP på Sport1. Al sport er tilgængeligt FTA med en parabol – med tyske kommentatorer.

    Måske er Zattoo en mulighed? Jeg er klar over at sport ikke altid er godt på streaming. Men på mange tjenester er kvaliteten efterhånden god.

    https://digitalt.tv/zattoo-anmeldelse-se-engelsk-tv-via-nettet/

    Alternativt skal du have Viaplay Sport, som streamer i høj kvalitet – forudsat at du har en hurtig internetforbindelse. Så måske skal YouSee pakken nedgraderes og erstattes med Viaplay Sport samt nutv.dk (for 6’eren kampe). Viaplay Sport til 229 kr. og NUTV til 99 kr.

    http://viaplay.dk/sport/motorsport
    http://viaplay.dk/sport

    Hvis du betaler grundpakken via din husleje, burde du kunne opsige mellem- eller fuldpakke pr. 31. december, uden at betale 395 kr. for nedgraderingen. Det skyldes at YouSee lukker analoge kanaler. Da der er en måneds opsigelse + den efterfølgende måned ud, ville en opsigelse i dag gælde pr. 30. november. Men hvis du opsiger grundet YouSees ændringer, vil dit tv-signal først blive lukket pr. 31. december og du vil spare lidt penge – samt have tv-kanalerne en måned længere.

    #65860
    Anonym
    Gæst

    Jeg har spurgt Viasat omkring MotoGP i 2015. De sagde at det kommer på TV3 Sport 2, men ikke alt. Det bliver derimod vist på XTRA-kanalerne ligesom sidste år. 

    Men kan Eurosport Player bruges? Hvis jeg abonnerer på Eurosport Player og en VPN-forbindelse kan jeg så få MotoGP. Eurosport viser jo MotoGP i Tyskland, Frankrig, Holland og Belgien i 2015. 

    Hvordan er billedkvaliteten på Eurosport Player?

    Kan jeg abonnere på Eurosport Player UK fra Danmark, og så bruge den sammen med tysk/fransk/hollandsk/belgisk Eurosport Player. Eurosport Player koster 69 kr/md i DK, men kun ca. 40 kr om måneden i UK.

    Jeg forventer at Viasat kan vise det første løb (Qatar), jeg ved ikke hvad de har at sende live kl. 22 om aftenen på en søndag. 

    Ellers må jeg bare bruge highlights-programmet på ITV. 

    #65874
    maxel
    Deltager
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button