Modulator og Viasat

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55809
    ravnsmed
    Deltager

    Hej

    Jeg kan se at der er nogle tråde lignende det jeg vil spørge om, men jeg er ikke sikker på om det er helt det samme.

    Jeg har en Pace TDS850NV PVR med Viasat hd abonnement.
    LNB er et SatCR med Diseq switch.

    Mit spørgsmål er; om i kan hjælpe mig med, at anbefale en modulator, så jeg kan trække et kabel, så jeg kan se tv ude i køkkenet mens jeg ser fjernsyn inde i stuen med hdmi samtidig.

    Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

    Mvh

    Jens Werner Ravnsmed

    #61258
    Anonym
    Gæst

    ravnsmed sagde

    Hej

    Jeg kan se at der er nogle tråde lignende det jeg vil spørge om, men jeg er ikke sikker på om det er helt det samme.

    Jeg har en Pace TDS850NV PVR med Viasat hd abonnement.
    LNB er et SatCR med Diseq switch.

    Mit spørgsmål er; om i kan hjælpe mig med, at anbefale en modulator, så jeg kan trække et kabel, så jeg kan se tv ude i køkkenet mens jeg ser fjernsyn inde i stuen med hdmi samtidig.

    Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

    Mvh

    Jens Werner Ravnsmed

     

    husk du kan kun se 1 kanal ad gangen begge steder dvs den kanal boksen står på er samme kanal som du kan se via en modulator .

    det er ikke sådan at alle viasats kanaler kan ses samtidig uafhængig af hinanden begge steder

    #61260

    Hvis du har en gammel videomaskine kan den bruges til formålet som modulator ellers kan et produkt som dette http://www.netto-sat.dk/uhf_modulator_rf_maximum_4000-p-229.html?cPath=45_101&bgsid=gmlh1p1i8ghl0e52otp46l7kc0 benyttes i forhold til at se 1 kanal samtidigt på tv'et i køkkenet.

    #61261
    ravnsmed
    Deltager

    Hej igen

    Mange tak for jeres indlæg. Jeg vil prøve at sætte den gamle maskine til, ellers evt købe den foreslåede.
    Igen, tak for hjælpen.

    Mvh

    Jens Werner

    #61264
    per drage
    Deltager

    ravnsmed sagde

    Hej igen

    Mange tak for jeres indlæg. Jeg vil prøve at sætte den gamle maskine til, ellers evt købe den foreslåede.
    Igen, tak for hjælpen.

    Mvh

    Jens Werner

    Mange ´gamle` satellit receivere har også indbyggede modulatorer i

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button