Modtager som kan modtage TV3 gratis

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56320
    kram5610
    Deltager

    Hej

     

    For år tilbage, var der nogle modtagere som af en eller anden grund fik en software opdatering fra Viasat som gjorde at dissse kunne modtage DR1, DR2, TV2 og TV3 gratis (uden kort). Er der nogen som ved om dette stadig fungerer og er der nogen som har en boks de vil sælge?

     

    På forhånd tak

     

    Mvh.

     

    Morten Hesseldahl

     

    PS: Jeg taler IKKE om ulovlig software fra odiøse kilder….

    #62030
    martin
    Deltager

    Min bror har haft en af de bokse, men Viasat er stoppet med at levere TV 3 gratis. Han droppede den, da han kun kunne modtage DR og TV 2. Jeg vil gætte på, at den heller ikke vil vise TV 2 i dag. Jeg ved ikke, om det fortsat er muligt at se DR.

    #62031
    Anonym
    Gæst

    tv3 har ikke virket de sidste 3-4 år på dissebokse samme gælder for dreambox som kunne samme nummer som viasat boksen

    nu kan man med en dreambox se flg kanaler

     

    dr1+2

    tv2 (alle regioner)

    nrk1+2 (alle regioner)

    nrk3

    svt1+2 (alle regioner)

    travel channel

    kundskabskanalen

    #62032
    langkawi
    Deltager

    Er der nogen af Viasat egne bokse der kan det lille nummer, når der ikke er kort i modtageren længere?

    #62033
    kenneth l
    Deltager

    Jeg har en gamle Nokai 220s modtager fra Viasat, som jeg lige har prøvet og sætte til igen og den kan stadig modtage DR1+DR2 & TV2(+Regionerne) uden kort i… Dog ikke ikke TV3 længere…  

    #62036
    langkawi
    Deltager

    kan den også modtage svenske og norske kanaler?

    #62037
    martin
    Deltager

    kan den også modtage svenske og norske kanaler?

    Jeg vil gætte på at en svensk boks, vil åbne svenske kanaler og en norsk boks, vil åbne norske kanaler.

    #62038
    kram5610
    Deltager

    martin sagde

    Min bror har haft en af de bokse, men Viasat er stoppet med at levere TV 3 gratis. Han droppede den, da han kun kunne modtage DR og TV 2. Jeg vil gætte på, at den heller ikke vil vise TV 2 i dag. Jeg ved ikke, om det fortsat er muligt at se DR.

    Hej

    okay tak for info – det havde også undret mig hvis det stadig havde fungeret. 

     

    Mange hilsner

     

    Morten Hesseldahl

    #62041
    kenneth l
    Deltager

    langkawi sagde

    kan den også modtage svenske og norske kanaler?

    Nej de svenske og norske kanaler kan den ikke tag.

    #62043
    martin
    Deltager

    Alt efter hvad behovet for TV3 er, har jeg netop opdaget http://www.tv3play.dk – som indtil videre ser ud til at være gratis.

    #62047
    langkawi
    Deltager

    Er der nogen der ved, hvilke af Viasats egne bokse der kan vise svenske og norske kanaler, når der ikke er kort  i modtageren længere?

Login Registrer
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button