Mit TV opfanger ikke DR kanaler

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #86844
    Rafaelis
    Deltager

    Hejsa

    Jeg skriver fordi jeg netop har fået et nyt Samsung fladskærms TV, som jeg har tilsluttet min digitale antenne, der ligger på loftet. På mit forrige Sony TV var dette intet problem. Den opfangede alle DR kanalerne som den skulle. Men de dukker ikke op når jeg søger på mit nye TV. Jeg søger efter de digitale signaler på de terrestriale frekvenser. Men kun DR1 bliver fundet, samt TV2 Østjylland og Ramasjang. Men altså hverken DR2, DR3 eller DRK.

    Er der nogen, der har en idé hvorfor dette er tilfældet?

    #86845
    Niels Petersen
    Deltager

    Ikke alle Tunere er lige følsomme, jeg vil foreslå en bedre placering af antennen, hvilken “Digital” antenne haves, der findes ikke nogen “Digital” antenne.

    #86846
    Anonym
    Gæst

    Nu er samsung jo ikke ligefrem kendt for kvalitet, jeg har selv oplevet det med et af de nyere tv fra samsung at tuneren er for dårlig, det blev byttet ud med sony tv.

    Iøvrigt er samsung kendt for at gå defekt når garantien er udløbet kort efter desværre.

    #86850
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg skal ikke kunne tale for Samsung, men på mit Panasonic har jeg mugligheden for at sætte scanning efter kanaler til hurtig eller langsom.
    Så hvis det Samsung har mugligheden for for at kunne sættes til langsom scanning, så kan du prøve det for at se om det gør en forskel.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button