Maximum S-2000 FTA manuel søgning

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55968
    poul
    Deltager

    Hej ,

    I går har jeg bestilt en Maximum S-2000 FTA modtager men har ikke fået den hjem endnu.

     Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kan hjælpe mig med at finde ud af om det er mulighed for at søge på bestemte kanaler manuelt f.eks. russiske på Hotbird6. Sagen er at nogle kanaler på Hotbird6 kommer ikke med når jeg vælge auto søgning på min gammel FTA modtager, så er jeg nødt til at søge og gemme på bestemte kanaler manuelt. En anden ting er – når der kommer nye kanaler hvordan opdaterse Maximum S-2000 modtageren – eller skal man foretage auto søgning igen L og får alle de ikke nødvendige kanaler med i pakken frown ??

    På forhånd tak

    Poul

    #59977

    Det bedste jeg kan tilbyde i form af svar er et link til manualen. Måske kan du læse dig til svar i den.

    Her er der også noget om kanalliste til og fra USB nøgle

    #59978
    poul
    Deltager

    Hej,

    Mange tak for dine kommentarer og links. Jeg har checket manalen. Det står desværre ikke tydeligt at man kan søge efter bestemte frekvenser confused. Hvis nogen har erfaringer med modtageren vil jeg meget gerne høre. Tak Poul 

    #59979

    Jeg får muligvis et eksemplar til test allerede i morgen, så der kan tjekke det, hvis du ikke selv når at tjekke det inden.

    #59982
    poul
    Deltager

    Jeg har tjekket den i går aftes. Jeg kunne ikke finde manuel søgning funktion, men heldigvis fandt auto  søgning alle de kanaler jeg havde brug for. Problemet var at jeg skulle enkeltvis fravælge resten (ca 800 kanaler fra Astra og HotBird). Det er heler ikke klar hvordan jeg opdatere modtageren med evt. nye kanaler. Hvis du finder noget som jeg og andre kan bruge med hensyn til problemet vil det være SUPER. TAK

    #59983

    Har fået den i dag. Der er mulighed for at søge en given transponder via Goto knappen, når du er inde i antenneopsætning. Så får du alle frekvenserne for den pågældende satellit og kan søge dem du ønsker ved at klikke på dem med ok knappen. Vælger du herefter søg, søger den kun de frekvenser, du har valgt. Der er også mulighed for at oprette nye eller slette frekvenser.

    Søger du efter kanaler på en satellit kan du enten søge manuelt valgte frekvenser som beskrevet ovenfor eller alle. Vælger du exit når den spørger om du vil slette eksisterende kanaler på denne satellit så går jeg ud fra den søger og kun tilføjer nye kanaler.

    Men det er mega irriterende at man skal skrive kodeordet hele tiden i menuen og så hele 6 cifre….

    #59985
    poul
    Deltager

    1000 Tak. Det skal jeg nok prøve når jeg tager hjem efter arbejde. Det har du ret i . At  skrive kode orde hele tiden i menuen er meget  irriterende.

    #59993
    poul
    Deltager

    Nu har jeg testet den. Den virker som du beskriver – Pantastisk !!! Mange tak for hjælpen

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button