Logget ind / logget ud…

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57118
    Anonym
    Gæst

    Logget ud – kan ikke se besvarelser på indlæg. Logget ind, kan se besvarelser på indlæg. Hvad sker der? Mon du skal på jagt efter nyt forum-software?

     

    Man SKULLE JO KUNNE se alle indlæg uden at være logget ind? Ligesom på recordere.dk, og andre fora… 

    Og jeg sørger ellers flittigt for at rydde op på computeren, så det bør ikke være hos mig, fejlen ligger.

    #66468

    Der skal jo være noget ekstra for dem der har lavet en brugerkonto og logger ind 😉

    Nej bare pjat. Det er en cache ting. Har slået det fra nu. Ikke forum softwarens skyld mere en generel server ting. Plejede ikke at være et problem at have den indstilling slået til, men det er det tilsyneladende nu, så der går timer inden de dukker op med cache slået til.

    Teknik…. 🙂

    Har tænkt på ny forum software flere gange, men det er for stor en mundfuld rent teknisk med eksisterende brugerkonto / login deling mellem forum software og WordPress, når jeg helst ser det kører som nu med samme brugerkonto til både forum og kommentarer. Det er også en væsentlig økonomisk investering, det jeg har kigget på, og aktivitetsniveauet på dette forum er ikke så højt, at jeg synes det svarer sig.

    #66469
    Anonym
    Gæst

    HA-HA!!big-smile Fis og ballade skal der være plads til…

    Det var da godt, at det kunne rettes, og det ikke var forum-softwarens skyld. 

    #66470
    NetGuru87
    Deltager

    Af ren  nysgerrighed, hvad er der for en software i bruger? Kunne se at det var et WordPress login –  men finders der sofware som dette til WP`? 

    #66477

    Du mener forumsoftware? Det er Simple Press Forum plugin til WordPress som hjemmesiden her kører på generelt.

    NetGuru87 sagde
    Af ren  nysgerrighed, hvad er der for en software i bruger? Kunne se at det var et WordPress login –  men finders der sofware som dette til WP`? 

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button