Kan vantage vt-1 bruges til feedhunting?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55624
    supper
    Deltager

    Kan vantage vt-1 bruges til feedhunting,den har blindscan og hvad skal dette bruges til hvis ikke til at finde feeds?

    men der skal mpeg 4:2:2 til for at se feeds og der findes ingen info om dette i manualen og jeg kan heller ikke finde noget på nettet

    nogen der ved mere end mig?

    #58397

    VT-1 kan ikke klare 4:2:2. Jeg kender kun til 3 muligheder. Via PC med det rette video codec, via AZbox som jeg har testet her på siden og via professionelt broadcast udstyr.

    #58404
    supper
    Deltager

    Tak for svaret, admin ,kan du fortælle hvor stor en parabol der skal bruges hvis jeg vil kaste mig ud i feedhunting ,og….

    kan jeg forvente at finde kesslers næste kamp som feed?

    #58406

    Jeg vil sige minimum 110 cm gerne 120 for af og til sendes der med nedsat effekt.

    Tror ikke Kessler har været på ukodede feeds. Selv om der sendes 4:2:2, så kan de også godt finde på at kode dem alligevel. Man kan aldrig regne med at finde noget bestemt ukodet, man skal nok mere se det lidt som en hobby, hvor man af og til finder noget spændende.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button