iPad og TV – kom med jeres ønsker til artikler

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55816

    Efter at have stået i mod fristelsen længe, så har jeg nu investeret i en iPad som jo også er brugbar i forhold til tv relaterede ting. Det kommer der jo så nok noget mere om her på DIGITALT.TV, og der er åbent for forslag til hvad I kunne tænke jer at jeg kigger nærmere på. 

    #61257
    avh
    Deltager

    En vinkelt/forslag kunne være:

     

    Mulighederne for at organisere indhold (film, tv-udsendelser, musik og radio-udsendelser)..

     

    Mulighederne for film, TV og radio uden anvendelse af tuner…

     (søgemuligheder og diverse abonnementer)

     

    Anvendelse i forhold til dvbviewer recording service (til de ting man er nødsaget til at bruge tuner til)

     

    Og i forhold til ovennævnte, hvilke muligheder man har for at “afvikle indhold” fuldstændigt transparent i forhold til kilden for modtagelse (tuner, net)

    (Jeg ved godt det her ligger tæt på at hver program/film m.v.  har en hjemmeside, hvor det hele kan afvikles fra)

    (dertil søgemulighederne, opdateringer og organsieringen)

     

    Airplay muligheden…(finde/udvælge et indhold på iPad og sende det til afvikling på passende enheder, som Tv eller anlæg)

     

    Mulighederne i forhold til smart-Tv.

    #61259
    langkawi
    Deltager

    Mulighederne for film, TV og radio uden anvendelse af tuner…

    (søgemuligheder og diverse abonnementer)

    thumbs-up ja tak

    #61265

    Mange tak for forslagene som jeg vil prøve at opfylde i det omfang jeg har udstyret til det. Har ikke Apple tv eller andet Airplay udstyr til rådighed endnu i hvert fald, så AirPlay kan jeg ikke teste lige pt.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button