Ingen lyd på Ramasjang, drK og HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55825
    MC
    Deltager

    Jeg har aldrig haft lyd, men perfekt billede, på de nævnte kanaler.. fin lyd og billede på DR1, DR2 og TV2.

    Har lige udskiftet min analoge antenne med en til at modtage digitalt signal, den har forstærker. Det hjalp ikke, billedet perfekt på alle gratis kanaler men som sagt ingen lyd på Ramasjang, drK, drHD.

    Antennen peger direkte mod Hadsten senderen, 14,6 km.

    Har kontrollerert scart stik mm.

    Hvad er galt…. Tak

    #59273

    De kanaler du nævner sender i et andet lydformat end DR1, DR2 og TV2. Hvilken modtager har du? Måske understøtter den ikke HE-AAC lyd som de kanaler du mangler lyd på sender med.

    #59274
    MC
    Deltager

    Tak for svaret.. ved ikke lige hvad det er for en digital box jeg har, undersøger det. Jeg har jo et analog tv, vil problemet blive løst, hvis jeg køber et digitalt tv og skrotter boxen. Det nye tv skal jo så understøtte begge lydsystemer (HE-ACC) 

    #59276

    Hvis du køber en Boxer godkendt fladskærm så er du sikker på at det understøtter lyd og billeder på det danske sendenet. Du behøver naturligvis ikke abonnere på Boxer for at købe en sådan skærm.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button