Hvor er mine svenske kanaler?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56238
    PUTZ
    Deltager

    Er Boxer kunde, bor i Gentofte og har mistet alle svenske kanaler i denne uge (samtidig med overgang til TV2 betaling) – nogen der kan sige hvorfor? 

    Har tidl. set TV6 og SVT1, SVT2 etc., men nu fremgår de ikke ved kanalsøgninger på boks eller tv. Ingen andre ændringer er foretaget.

    #61653
    Preben Pedersen
    Deltager

    Kan være samspillet imellem hvordan Boxer DK og Boxer SE ligger deres LCN nummer række følge, hvad sker hvis du laver en manuel søgning kun på den Svenske Mux1 (K33) og Mux2 (K43) ?

     

    Her er listen til Boxer.se placering af kanaler http://www.boxer.se/Global/Swedish/pdf/kanalplatser.pdf

    #61659
    PUTZ
    Deltager

    Preben Pedersen sagde

    Kan være samspillet imellem hvordan Boxer DK og Boxer SE ligger deres LCN nummer række følge, hvad sker hvis du laver en manuel søgning kun på den Svenske Mux1 (K33) og Mux2 (K43) ?

     

    Her er listen til Boxer.se placering af kanaler http://www.boxer.se/Global/Swedish/pdf/kanalplatser.pdf

    Tak for svar.

    Har prøvet manuelt på sagem boks – uden held (ingen kanaler på K33 og K43).

    Andre tip? Det gælder iøvrigt også Kanal Kbh og nogle andre DK små lokale kanaler, der var der før. Intet liv udover boxer DK kanaler (før havde jeg også en masse svenske, som jeg dog ikke kunne se andet end på listen). Det lyder jo meget tænkeligt at der er en konflikt, men det er brand-ærgerligt at være begrænset pludseligt.

    #61864
    PUTZ
    Deltager

    Det var en defekt strømforsyning på antenne

    #61865
    reslfj
    Deltager

    PUTZ sagde

    Det var en defekt strømforsyning på antenne

    Tak for tilbagemelding – det er ofte sådan noget helt simpelt, der er galt.  

     

    Lars smile

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button