Hvilken parabol + modtager til engelske kanaler?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56803
    Gajolvejr
    Deltager

    Hej forum

    Jeg er lige flyttet til Skovlunde og jeg vil meget gerne kunne modtage BBC og andre engelske kanaler på mit tv. Skal jeg købe disse programmer hos en udbyder er udvalget utroligt begrænset og meget dyrt, da de i så fald skal købes sammen med en masse kanaler jeg ikke ser.

    Så jeg tænker på at købe en parabol og modtage dem på denne måde- jeg går ud fra at jeg også kan modtage dr’s kanaler med en parabol?

    Men jeg aner intet om paraboler så jeg vil meget gerne høre hvilken model bør jeg vælge til mit specifikke behov, BBC?

    Kan jeg vælge en der kan stå på ben i haven eller skal jeg op og have den monteret på taget?

    Mvh. Johanne

    #64591
    Anonym
    Inaktiv

    BBC One, Two, Three og Four, ITV 1 til 4, Channel 4, E4 og hvad de nu hedder alle sammen er stort set ikke længere muglige at modtage her i landet. Det stoppede da satellitterne Astra 2E og 2F blev taget i brug, da kanalerne der ligger på en såkaldt beam, der er så yderst tæt zoomet ind på England, at det stort set kun er mugligt for dem at modtage kanalerne der uden problemer.

    I dag kræver det en MEGET stor parabol her i landet for at have en jordisk chance for at kunne modtage dem, vi snakker om nogle monster paraboler på en 170 cm og op efter i størrelsen og selv der er der kun en lille chance for at have kanalerne 24 timer i døgnet.

    Men du kan studere tråden Modtagelsesrapporter Engelsk TV – Astra 2E igennem, der indeholder modtagelses rapporter om de Engelske kanaler jævnt fordel over hele landet og hvilke størrelser de er oppe i af paraboler. Her kan du sikkert også finde en eller flere rapporter fra det område du bor i og så se om det overhovedet kan svare sig at tænke i de baner, hvilket det ikke kan i langt de fleste af tilfældende.

    #64592
    Anonym
    Gæst

    En del UK TV kanaler har du her: http://www.filmon.com/#LIVE

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button