HD streaming, hvem er bedst og dårligst ?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56697
    mich
    Deltager

    Hej

    Når vi taler om HD streaming, er der nogen der vil dele erfaring med Youbio, HBO, Netflix, ViaPlay m.fl. ?

    Det er mit indtryk, at især Netflix, men også HBO er længst fremme, mens især Youbio halter håbløst bagud.

    Jeg er specielt skuffet over Youbio (11 mdr siden de startede), at meget Cmore materiale (hovedparten af film/serier) leveres i alm SD kvalitet til Youbio, ikke mindst Cmores Hits og Series TV kanaler, men f.eks. kan ingen Cmore serier ses i HD, hverken live eller Video on demand på Youbio. Og det gælder både PC/Browser, LG og Samsung TV applikation, Youbio boksen og IOS enheder

    Hvad siger du ?

    #63933

    Det kunne være relevant at lave en oversigt med oplysninger om billede og lyd kvalitet i forhold til de enkelte udbydere, men det er jo et meget speget område ofte med forskelligt kvalitet alt efter platform, så det er noget af en opgave.

    Netflix er mit indtryk er den bedste og det nemmeste for mig, eftersom det er den eneste der er tilgængelig på Apple TV, som jeg foretrækker at benytte. 

    Ved ikke om der fortsat kun tilbydes surround lyd udelukkende på HBO Nordic Samsung Smart TV og så nu også Xbox? Desværre tilbyder HBO Nordic kun AirPlay mirroring og dermed SD og stereo lyd. Man kunnne ønske HBO USA kunne hjælpe dem med at komme på Apple TV, så tror jeg virkelig de kunne vinde nogle kunder…

    Youbio har jeg primært oplevet på deres Youbio boks, som du nævner ikke rigtig HD kvalitet. Så Andreas Bo Plagiat show i weekenden som egentlig var ok billedkvalitet men heller ikke så krævende materiale…  

    #63944
    mich
    Deltager

    admin sagde
    Det kunne være relevant at lave en oversigt med oplysninger om billede og lyd kvalitet i forhold til de enkelte udbydere, men det er jo et meget speget område ofte med forskelligt kvalitet alt efter platform, så det er noget af en opgave.

    Netflix er mit indtryk er den bedste og det nemmeste for mig, eftersom det er den eneste der er tilgængelig på Apple TV, som jeg foretrækker at benytte. 

    Ved ikke om der fortsat kun tilbydes surround lyd udelukkende på HBO Nordic Samsung Smart TV og så nu også Xbox? Desværre tilbyder HBO Nordic kun AirPlay mirroring og dermed SD og stereo lyd. Man kunnne ønske HBO USA kunne hjælpe dem med at komme på Apple TV, så tror jeg virkelig de kunne vinde nogle kunder…

    Youbio har jeg primært oplevet på deres Youbio boks, som du nævner ikke rigtig HD kvalitet. Så Andreas Bo Plagiat show i weekenden som egentlig var ok billedkvalitet men heller ikke så krævende materiale…  

     

    Ja, du har jo en glimrende artikel om de forskellige udbydere her  https://digitalt.tv/streaming-tjenester-overblik/

    Jeg synes det er mærkeligt, at Youbio kan være så dyr, og være så elendig på HD fronten

     

    Er der ikke nogen der vil kræve bedre billede til deres store fladskærme

    #64170
    mich
    Deltager
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button