har en linux boks, mon nogen herinde kan sende mig en opdateret kanalliste?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55786
    mallanikkelsen
    Deltager

    Hej med jer

     

    Som I kan se via emnet, så har jeg brug for en venlig sjæls hjælp.

     

    det er sådan, at jeg er i besiddelse af en abcom ipbox 9000 hd. Den har hidtil virket absolut perfekt, men dog måtte jeg her i går opdatere den med nyt nlb-image, grundet problemer med visse kanaler.

     

    Jeg fik at vide, at min opdatering ikke ville slette min kanalliste, hvilket var idielt for mig, idet jeg ikke selv er i stand til at lave en ny kanal-scanning grundet mit synshandicap.

     

    så jeg gik altså i gang i vished om, at alt ville gå glat. det gjorde det også, image blev indlæst ok, men alle mine kanaler forsvandt!

     

    Jeg har desværre ikke rigtig nogen mulighed for at få asistance til en re-scan indenfor den nærmeste fremtid, så jeg håbede på, at en eller anden herinde, måske kan hjælpe?

    Jeg har nemlig læst mig til, at hvis man ligger inde med en kanal-liste fil, en såkaldt db.dat, fil, og stopper den ind i sin receiver via ftp fx, så behøver man ikke selv at scanne kanalerne ind, da receiveren selv kan finde ud af at læse den nytilkomne kanal-liste. Er dette korrekt?

    Hvis ja, mon jeg så eventuelt kunne få en venlig sjæl herinde til at sende mig en opdateret kanalliste fra hhv astra 19. øst og hotbird 13 øst? Det ville virkelig være til stor hjælp.

     

    Listen kan sendes til min e-mail-adresse:

    [email protected]

     

    På forhånd mange tak for hjælpen.

     

    de bedste hilsner fra allan

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button