Hælp DR1 er væk

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56230
    Trine
    Deltager

    Er der nogle der ved hvorfor? Har en mpeg4 og dr2, k og ramasjang virker, virker også på den anden boks jeg har, men ikke på Strong 8010. Har været indstillinger og søge nye kanaler.

     

    Pft.

    #61637

    Hej Trine og velkommen på DIGITALT.TV forum.

    Mener desværre at din Strong 8010 hører blandt de få produkter solgt med MPEG-4 men kun til standardopløsningskanaler. DR1 sender nu i HD opløsning, og derfor virker det ikke på din boks. Kan du heller ikke se DR HD kanalen er det helt sikkert derfor. 

    Jeg har også beskrevet det i afsnittet i artiklen her /tv-via-egen-antenne-fra-11-januar-sadan-gor-du/#ingen_tv_kanaler_11

    #61639

    Har lige tjekket og ja desværre er Strong SRT 8010 ikke i stand til at vise HD opløsning og kan således ikke bruges til hverken DR1 og DR HD.

    #61640
    reslfj
    Deltager

    Trine sagde

    Er der nogle der ved hvorfor? Har en mpeg4 og dr2, k og ramasjang virker, virker også på den anden boks jeg har, men ikke på Strong 8010. Har været indstillinger og søge nye kanaler.

    Den boks skulle aldrig have været solgt i Danmark.  Man vidste nemlig helt sikkert, at den ikke havde den fulde funktionalitet til det danske antennenet, allerede da den blev solgt. 

     

    Trine, hvor og hvornår købte du din boks ?

     

    Lars  smile

    #61642
    peterras2
    Deltager

    Nej, du har ikke andre muligheder end en ny boks eller nyt tv. Hvis du ikke er Boxer kunde, så kan du bruge en af de billige bokse fra et supermarked.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button