Ghost Adventures tilbage på 3 Puls

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56645
    Anonym
    Inaktiv

    Efter en lang pause vender spøgelses jægerne Zak, Nick og Aaron og deres program Ghost Adventures (Jagten på Ånder) tilbage til 3 Puls.

    Det sker Søndag d. 18 August, hvor 3 Puls starter 4de sæson op ved midnat, hvor de 3 gutter undersøger Gettysburg i Pennsylvania, hvor den mest blodige kamp fandt sted under den Amerikanske borgerkrig.

    #63649
    kenneth l
    Deltager

    Har set dem på Canal9, de sender sæson 7 her en gang i efteråret :-)  

    #63651
    Anonym
    Inaktiv

    Den lever også en lidt omtumlet tilværelse på Dansk tv. Canal 9 har aldrig rigtig haft lyst til at vise de første sæsoner og 3 Puls aldrig de seneste.

    #63658
    kenneth l
    Deltager

    Både og… Canal9 startede med Sæson 2 & 3 og fandt derefter ud af, at der var seer til serien og der var efterspørgelse på den, så de viste derefter sæson 1 og så genudsendte sæson 2 & 3, og der efter har den faktisk kørt rimelig stabil på Canal9, hvor de efter følgende viste sæson 4 og i her i foråret var der premiere på sæson 5 & 6 og de har annonceret at de viser sæson 7 her til efteråret :-)  

    #63659
    Anonym
    Inaktiv

    Hvornår dælen viste de den 4de sæson på Canal 9 ? Det må være noget jeg er gået glip af, for jeg har været nød til at bruge nettet til se at dem i en nogenlunde ordentlig kvalitet, men desværre er der 10 episoder i den sæson jeg kun har kunne se i en yderst ringe kvalitet.

    #63660
    kenneth l
    Deltager

    Hehe… Den viste de sidste efterår ;-)  

    #63665
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg har også lige opdaget at de har startet den 8’ende sæson op i USA, med en undersøgelse af den ældste bar i Nevada, der ligger meget tæt på det sted, hvor in 1942 det passager fly med Carole Lombard om bord fløj ind i et bjerg og samtlige om bord omkom.

    Rygterne svirer at der er et grædende spøgelse i baren og at det måske er Carole Lombard, spændende smileny

    Opdatering om 3 Puls d. 29 September: Dælme for træls, de valgte kun at vise 1/3 del af den 4de sæson. I stedet viser de den meget ringere Ghost Hunters i stedet for, der tidligere på året led et alvorligt troværdigheds knæk, da de blev afsløret i at forfalske deres beviser.

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button