Freesat mm. via Unotelly ?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56577
    Bygork
    Deltager

    Hej

    Da Freesat på 28,2 grader øst er på vej til at høre fortiden til i mit  geografiske område, tænker jeg om Unotelly er et reelt alternativ?

    Vil man ved at anvende unotelly via sit fladskærmstv og installere en APP,  kunne modtage de UK kanaler man kender fra Freesat. Tænker specielt på

    •BBC One / HD •BBC Two •BBC HD •BBC Three •BBC Four •ITV 1 /  HD •ITV 2 •ITV 3 •ITV 4 •Channel 4 / HD •Channel  5 •E4 •More 4 •5 USA •5* •CBS Drama •CBS Reality •CBS  Action •Horror Channel •True Entertainment •Film4

    Hvilke TV modeller/tv producenter vil du evt. anbefale til formålet?

    Er der lignende muligheder hvis man vil modtage Franske og Tyske kanaler vi  en tv app?

    Vil der være bedre muligheder for kanalerne og Apps ved at anvende en  AppleTV, WDTV Live eller lignende tv boks?

    Overordnet er der da nogle der kan fortælle om kvaliteten via evt. streaming  i APS, APPLETV vil være god og noget der lignener HD kvalitet?

    På forhånd tak

    vh

    Bygork

     

    #63324

    Samsung er vist længst fremme i forhold til apps, men om de er tilgængelige på danske modeller ved jeg ikke. Er heller ikke sikker på at der er live streaming i de apps.

    Et hurtigt tjek viser at der er XBMC apps til 4od, BBC iplayer, ITV player, 5 on demand. Sidstnævnte kunne jeg dog ikke få til at virke. Af de andre tror jeg kun BBC iplayer har live tv mulighed. Der er også mulighed for at se live til via Filmon app i XBMC. XBMC kan f.eks. køres på en Raspberry Pi, men kræver lidt arbejde med installering osv. https://digitalt.tv/raspberry-pi-xbmc/

    Hvis du bruge en Apple TV, så er der muligheder via Airplay fra en iPad f.eks.

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button