FaVal Combo ST 2200 CX CI T2

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55775

    Interessant boks med både DVB-T2 og DVB-S2 tuner, indbygget conax kortlæser og PVR mulighed

    #59144
    Olerna
    Deltager

    For mig at se 'ligner' den meget Maximum TS-3002 CX-CI HD.

    Bortset fra enkelte detaljer er den stort set identisk, men er der nogle fordele jeg overser??

    Ole

    #59145
    per drage
    Deltager

    dsl339740 sagde

    For mig at se 'ligner' den meget Maximum TS-3002 CX-CI HD.

    Bortset fra enkelte detaljer er den stort set identisk, men er der nogle fordele jeg overser??

    Ole


    Du overser at den er med DVB-T2 tuner, og der er væsentligt i fremtiden, og bliver aktuel allerede fra på Mandag 1-11 når SVT1HD og SVT2HD går i luften

    Mvh

    Per

    http://www.antenne.dk

    #59148

    Mener også at Maximum TS-3002 CX-CI HD kun supporter DiSEqC 1.0. Måske ikke så vigtigt for mange men alligevel.

    #59149
    tlk
    Deltager

    Faval ser godt ud,men kunne godt tænke mig flere kortlæser-er det muligt at få med faval?Vil købe combi -boks.har set på clarke-tech 6600-hyro 9900-technomate tm 8000.Nogen som kender de combi boks?

    #59150

    FaVal har ikke sådanne pt. Jeg har forsøgt at få Clarke-Tech / Technomate til test, men det lykkedes ikke at få lov at låne et eksemplar. 

    #59155

    dsl339740 sagde

    For mig at se 'ligner' den meget Maximum TS-3002 CX-CI HD.

    Bortset fra enkelte detaljer er den stort set identisk, men er der nogle fordele jeg overser??

    Ole

    Der er meget stor forskel på de to modtagere. Hardwaren og Softwaren kommer fra to forskellige leverandører.

    På FaVal modtageren har du som andre også har sagt T2, med er er også ekstern IR, og optisk udgang. Selve softwaren er også meget anderledes, blot for at nævne nogle få så bliver alle optagelser gemt i en åbent file format, du har 8 favorit lister, kanal lister kan navn gives, du har Dolby DD på HDMI.

    Hilsen

    Gert 
    Max Nordic A/S 

    #59162
    tlk
    Deltager

    til admin    En skam du ikke kan teste clarke-tech/technomate.Har stillet spørgsmål til clarke tech vedr deres produkt.På et andet forum havde jeg engang læst at clatkr-tech/ technomate var bygget af samme producent. svaret var et bestemt nej! og desuden var technomate gået fallit sagde clarke-tech.Derfor skal man nok undgå technomates produkter.køber nok en clarke-tech 6600.Den har i testeo.de fået karakteren spitzsenklasse.topkarakter.

    #59191
    Inkmaster
    Deltager

    antenne.dk sagde

    dsl339740 sagde

    For mig at se 'ligner' den meget Maximum TS-3002 CX-CI HD.

    Bortset fra enkelte detaljer er den stort set identisk, men er der nogle fordele jeg overser??

    Ole


    Du overser at den er med DVB-T2 tuner, og der er væsentligt i fremtiden, og bliver aktuel allerede fra på Mandag 1-11 når SVT1HD og SVT2HD går i luften
     

    Mvh

    Per

    http://www.antenne.dk


    Hej Alla Danskar.

    Ok nu har vi Sänt SVT 1 HD och SVT 2HD via marknätet med DVB-T2 i några dagar 

    är det någon som testat FaVal Combo ST 2200 CX CI T2 på dessa kanaler ?

    Förmodar att FaVal Combo ST 2200 CX CI T2 stödjer det nordiska protokollet “Norig”

    kan man köpa denna i sverige ?

    De flesta butiker här i sverige säljer bara Sagem.com boxen (DVB T2 boxar) och den är ganska seg och dålig

    dessutom väldigt dyr.

    /Per

    #60584

    Jeg har forsøgt at finde ud af om modtageren understøtter aktive antenner (kan levere strøm vir kablet til antennen).

    Kan den det?

    #60585

    Nej det kan den ikke.

    #60587

    Tak for hurtig tilbagenmelding.

    Søgte lidt på nettet of fandt frem til, at der findes forskellige “Power inserters” som antennekablet kan sendes igennem, så der kommer strøm med op til DVB-T antenen.

    Det ville dog være praktisk med en combo T2/S2 som understøtter aktiv DVB-T antenne, så den ene boks ikke bare skal erstattes af endnu en lille transformator.

    #60592
    per drage
    Deltager

    daniellrosenlund sagde

    Tak for hurtig tilbagenmelding.

    Søgte lidt på nettet of fandt frem til, at der findes forskellige “Power inserters” som antennekablet kan sendes igennem, så der kommer strøm med op til DVB-T antenen.

    Det ville dog være praktisk med en combo T2/S2 som understøtter aktiv DVB-T antenne, så den ene boks ikke bare skal erstattes af endnu en lille transformator.

    at den ikke kan forsyne en aktiv antenne, er vel ikke et stort problem, det er da bare at anvende en rigtig antenne istedet for en aktiv antenne, det vil altid være at foretrække.

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk 

    #60593
    per drage
    Deltager

    daniellrosenlund sagde

    Tak for hurtig tilbagenmelding.

    Søgte lidt på nettet of fandt frem til, at der findes forskellige “Power inserters” som antennekablet kan sendes igennem, så der kommer strøm med op til DVB-T antenen.

    Det ville dog være praktisk med en combo T2/S2 som understøtter aktiv DVB-T antenne, så den ene boks ikke bare skal erstattes af endnu en lille transformator.

    Kom lige til at tænke på at dette filter fra Triax kan forsyne en aktiv 5 volts antenne fra sat udgangen, så det kunne man da godt bruge på Faval comboen,http://www.triax.dk/Antennemateriel/Filter/Bredbaand.aspx?productId={278F2383-5128-44EA-9A13-6AF21DD9CCF4}&Tab=0{278F2383-5128-44EA-9A13-6AF21DD9CCF4}&Tab=0   det er modellen  MFC 151 som Jeg tænker på.

    Mvh  Per

    http://www.antenne.dk

Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button