Erfaringer med Viaplay Sport

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56969
    Anonym
    Gæst

    Jeg tænker på at købe et Viaplay Sport abonnement senere på året for at se MotoGP, F1 med ekstra feeds og valgfri Champions League og Premier League kamp. Viasat har lagt det over på deres XTRA kanaler, men jeg har YouSee. Mit spørgsmål er omkring hvor god kvaliteten er, og om det er 229 kr om måneden værd. 

    #65591

    Hej hvis ikke du har læst vores artikel Viaplay sport streaming kontra tv-kanaler – fordele og ulemper så får du lige linket her https://digitalt.tv/viaplay-sport-streaming-vs-tv-kanaler-fordele-og-ulemper

    #65592
    Anonym
    Gæst

    Mange tak.

    Jeg har set det om forsinkelse og billedkvalitet. Men jeg har jo YouSee’s fuldpakke med bland selv så F1, Champions League og Premier League er der jo i forvejen. Bare uden ekstra feeds og valgfri kamp. Det er mest MotoGP jeg skal bruge det til. Så jeg risikerer at blive smidt af under MotoGP.

    Men har bitrate og forsinkelse noget at gøre med hinanden? 

    #65593

    22X2 sagde
    Mange tak.

    Jeg har set det om forsinkelse og billedkvalitet. Men jeg har jo YouSee’s fuldpakke med bland selv så F1, Champions League og Premier League er der jo i forvejen. Bare uden ekstra feeds og valgfri kamp. Det er mest MotoGP jeg skal bruge det til. Så jeg risikerer at blive smidt af under MotoGP.

    Men har bitrate og forsinkelse noget at gøre med hinanden? 

    Jeg har set NFL en del gange på Viaplay, og vil ikke sige jeg har døjet så meget med at blive smidt af, så jeg vil fraråde det af denne grund.

    Nej bitrate har ikke noget med forsinkelse at gøre som sådan.Streaming er mere kompliceret at pakke ned i forhold til hvor meget det fylder i forhold til båndbredde.

    Jeg synes også forsinkelsen er til at leve med. Billedkvaliteten er det jeg ville ønske var bedre og mest i forhold til flere billeder pr. sekund. Men jeg er nok også mere kristisk end gennemsnittet.

    Ingen tvivl om at Viaplay står stærkt med sports streaming. Det er jo altid individuelt om man synes det er pengene værd. Hvis jeg var dig ville jeg afprøve det i forbindelse med Moto GP en måneds tid og se om du synes det er ok.

    #65596
    maxel
    Deltager

    Hvis det er for at se motogp, vil jeg helt klart anbefale at købe et videopass på http://www.motogp.com/en.
    Det koster omkring 125 euro for hele året. Det er jo lidt billigere end viaplay sport.
    En chrome browser og en chromecast så har du det på den store skærm.

    #65651
    Anonym
    Gæst

    Men et videopass er ikke på Smart-TV eller PS3. Jeg vil se det på mit TV.

    #65652
    mich
    Deltager

    22X2 sagde
    Men et videopass er ikke på Smart-TV eller PS3. Jeg vil se det på mit TV.

    Billedopløsningen ser da heller ikke ud af noget

     

    “What is the video format?

    The 2014 videos are available in adaptive bit rate format, both live and on-demand.
    The bit rates are as follows:

    720p -> 1280x720px at 2.5 Mbps
    540p -> 960x540px at 1.3 Mbps
    360p -> 640x360px at 850 Kbps”

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button