Erfaringer med Humax BXR-HD2?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56632
    iSteen
    Deltager

    Jeg har droppet modulet fra Boxer, og købt en boks uden harddisk – den roste Humax BXR-HD2.

    Alt i alt virker den efter hensigten, men med enkelte drillerier. Visse kanaler (fx 6’eren HD, ZDF, TV3 Sport1 HD, TV2 HD) kan jævnligt drille ved at meddele at jeg ikke har adgang til disse kanaler – og det har jeg – men at jeg kan løse problemet ved at lade boksen stå på kanalen en times tid.

    Ved at zappe lidt op/ned kan jeg så pludseligt godt se den kanal der evt. driller.

    Jeg ved ikke om det er en fejl på boksen, og det er noget almindeligt man skal leve med…eller hvad der kan være galt.

    Andre der har oplevet tilsvarende, eller har løsningsforslag?

    Udover dette er boksen ganske fin til prisen (895,-). Og jeg vil på et tidspunkt prøve at slutte en ekstern harddisk til den. Ifølge manualen bør en ekstern harddisk være på under 500 GB, og man børe ikke benytte en USB-stick. Hvorfor lige disse begrænsninger melder historien ikke nogen om, men hvis I har bud/erfaringer, hører jeg gerne om dem.

    Jeg valgte præcis Humax BXR-HD2 fordi jeg ikke har behov for en intern harddisk – og på baggrund af den udførlige anmeldelse boksen har fået på digitalt.tv – så mange tak for testen!

    PS. Jeg ser TV via Boxer

    - - -
    Steen

    #63551
    Anonym
    Gæst

    Vedr. kanal-drillerierne… Kunne det være svagt signal?

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button