Engelske TV kanaler

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57095
    Mike
    Deltager

    Da Astra 2 blev til UK spot beam mistede vi alle BBC og ITV samt andre kanaler. Vi har da indtil nu kunne tage CBS, Travel, Pick osv. men nu er det også slut. Jeg ved ikke om de er flyttet, men nu er jeg blevet træt af det parabol halløj. Jeg har en 1,5 m parabol og det er tilsyneladende ikke længere nok til noget som helst på Astra 2?

    Vi har nu Waoo fiber bredbånd, så hvordan for man nemmest og billigst de engelske ind igen på sit tv igen og hvordan er kvaliteten. Jeg har prøvet Filmon’s gratis udgave på PCen, men sikke da noget elendigt l…, det stopper og hakker og det er en elendig kvalitet. Prøvede også noget med et link i Firefox men det virkede ikke, låste hele PC’en og Firefox måtte geninstalleres.

    Jeg bor i Østbirk området og vores fjernsyn er et Philips Full HD LED fra 2009.

    Gratis er selvfølgelig det bedste smilemen jeg har hverken tid eller for den sags skyld interesse i alle mulige ”grå” løsninger hvor folk kommer med kryptiske svar som jeg selv skal gætte mig til ( har selvfølgelig fuld forståelse for disse svar), så hvis en VPN løsning eller hvad der skal til koster lidt, så er det det som skal til. Det vigtigste er at det fungerer og at billedkvaliteten er i orden.

    Til info så kunne jeg ikke skrive indlæg i dette forum i Explorer 9 (som er den nyeste man kan bruge i Vista), så derfor måtte jeg geninstallere Firefox!

    #66383

    Hvis du vil have fornuftig kvalitet, så kunne du prøve Zattoo som jeg har skrevet om tidligere. Der kan man også optage tv i skyen. De tilbyder også gratis tjeneste, men kvaliteten er ikke ret god.

    https://digitalt.tv/zattoo-anmeldelse-se-engelsk-tv-via-nettet/

    Du skal via Smart DNS udbyder og bruge Zattoo Schweiz for at se engelsk tv. Du kan dog med fordel købe Zattoo Danmark og så først benytte Smart DNS til Schweiz, når du har et abonnement, så er det billigere.

    Beklager hvis forum ikke virker med IE9, jeg har ikke udviklet softwaren, så jeg er ikke herre over hvad forum producenten kræver i forhold til det…

    #66384
    svbg1979
    Deltager

    Som Bo selv skriver, så er Zattoo et godt valg.

    Jeg benytter selv en Raspberry Pi 2, hvor jeg har installeret Add-onns som Teleboy TV og Zattoo Box. Så benytter jeg UnoTelly som DNS-tjeneste og på den måde kan jeg benytte Teleboy og Zattoo Schweitz på Raspberry Pi 2’eren. Men selvfølgelig også på computer og Telefon.

    FilmOn virker faktisk godt på Raspberry Pi 2’eren, og til deres tjeneste skal du ikke benytte nogen DNS-tjeneste.

    Har du en Chromecast kan du også benytte FilmOn via deres Android-app som også virker fint på Chromecast.

    Du kan også benytte Teleboy med Chromecast. Der skal din telefon blot være koblet op med UnoTellys DNS-tjeneste og så kan du i Chrome-browseren på telefonen gå ind på http://t.teleboy.ch/tv/live_tv.php

    Derfra kan du så caste kanalerne.

    Med Teleboy skal du ligesom Zattoo have oprette en profil hos dem, som du kan gøre ganske gratis. Du behøver ikke at betale for Zattoo. Jeg synes billedekvaliteten på Raspberry Pi 2 med Zattoo er god nok og med Teleboy er den i fuld HD på de fleste kanaler. Med Teleboy kan du dog kun se BBC1, BBC2, BBC3, ITV1, ITV2, ITV3, Channel4 og Film4.

    #66385
    Niels Petersen
    Deltager

    Der er også mulighed for at få SKY via en modtager som kører over internettet. Det er også muligt at få en anden modtager som også over nettet modtager alle deres Free kanaler.

    Begge modtagere kan fås fra Skycards.eu, Sky er til de normale priser, Free kanalerne koster £ 20/måned. Der kan på mange af kanalerne gås en uge tilbage i udsendelserne.

    #66386
    Super
    Deltager

    admin sagde
    Hvis du vil have fornuftig kvalitet, så kunne du prøve Zattoo som jeg har skrevet om tidligere. Der kan man også optage tv i skyen. De tilbyder også gratis tjeneste, men kvaliteten er ikke ret god.

    https://digitalt.tv/zattoo-anmeldelse-se-engelsk-tv-via-nettet/

    Du skal via Smart DNS udbyder og bruge Zattoo Schweiz for at se engelsk tv. Du kan dog med fordel købe Zattoo Danmark og så først benytte Smart DNS til Schweiz, når du har et abonnement, så er det billigere.

    Beklager hvis forum ikke virker med IE9, jeg har ikke udviklet softwaren, så jeg er ikke herre over hvad forum producenten kræver i forhold til det…

    Zattoo Danmark er faktisk ikke den billigste. Den billigste er Zattoo Spanien. Så hvis du vil have Zattoo er det:

    1. Lav UnoTelly-bruger (du har 8 dages trial)

    2. I Dynamo-menuen vælg Zattoo Spain

    3. Gå ind på http://zattoo.com/es/zattoo-premium/

    4. Køb 12 måneder for 29,99 Euro (det er billigst hvis man køber 12). Du kan også bare prøve en måned.

    5. Gå ind i UnoTelly Dynamo igen og vælg Zattoo Switzerland

    Unotelly + Zattoo for et år koster 619 kr

     

    Men hvis du ikke vil se live udsendelser (f.eks. livesport) på de engelske kanaler kan du bare bruge kanalernes egne streamingtjenester.

    BBC Iplayer – HD kvalitet ved catch-up udsendelser, men ikke HD ved live TV.

    ITV Player, 4OD, Demand 5…

    Så skal du bruge en Smart DNS og en form for boks. De fleste bokse kan klare det. Samsung Blu-Rays (tror også de andre producenter kan), Apple TV, Playstation, Roku, Fire TV Stick osv.

    #66388
    Anonym
    Inaktiv

    Hvis du installerer Firefox og så søger du efter Media Hint 0.1.9 til Firefox på Google, så kan du få adgang til BBC’s iPlayer via deres hjemmeside. Her kan du se live streams i SD og browse deres katalog igennem efter tidligere udsendelser, hvor en del af det kan ses i HD.

    Grunden til jeg direkte nævner Media Hint 0.1.9, er fordi det er den sidste version af den der var gratis. Efter den kom der kun abo versioner, der ikke engang giver adgang til mere eller er bedre end den nævnte gratis version.

    #66389
    svbg1979
    Deltager

    Per M sagde
    Hvis du installerer Firefox og så søger du efter Media Hint 0.1.9 til Firefox på Google, så kan du få adgang til BBC’s iPlayer via deres hjemmeside. Her kan du se live streams i SD og browse deres katalog igennem efter tidligere udsendelser, hvor en del af det kan ses i HD.

    Grunden til jeg direkte nævner Media Hint 0.1.9, er fordi det er den sidste version af den der var gratis. Efter den kom der kun abo versioner, der ikke engang giver adgang til mere eller er bedre end den nævnte gratis version.

    Det er meget nemmere at benytte denne adresse i Firefox-browseren: http://www.mediahint.com/default.pac

     

    Den indsætter du i Funktioner > Indstillinger > Netværk > Forbindelsesindstillinger > Automatisk proxy-URL

    Jeg benytter den selv og det fungere fint!

    Der er også adgang til andre tjenester som f.eks. Pandora og den amerikanske udgave af Netflix.

    #68133
    thoss
    Deltager

    Mange har benyttet tjenesten “camposat”for at se engelsk tv.Siden er nå tatt bort pga interne uenigheter.

    Denne siden,som er baseret på samme kilder(filmon)kan brukes,dog får man ikke epg/kanalinfo.

    https://justpaste.it/camposatcopy

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button