DVBlink & Octopusnet

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56736
    Korsbaek
    Deltager

    Hej

    Jeg har lige modtaget en octopusnet fra digital devices. Jeg har bare lidt problemer med den. Når jeg prøver at søge efter kanaler med dvblink finder den ikke nogle kanaler. DVBlink skriver bare tuning failed. Hvis jeg prøver med elgato’s satip app så finder den nogle kanaler, men kun 2 stk. 

     

    Er der nogen som har nogle ideer til hvad der er galt?

    #64127

    Kan huske der var noget med dvblink ikke virkede efter der kom ny firmware til octopus net da jeg testede men det er et stykke tid siden. Er både dvblink og octopus net opdateret til seneste versioner?

    #64130
    Korsbaek
    Deltager

    Tak for input. Jeg opdaterede Octopusen med det samme da jeg fik den. den kører firmware 1.0.17 fra den 3/12-2013.DVBLink er version 4.6. Jeg nåede slet ikke at prøve at bruge octopusen inden jeg opdateret firmwaren, måske problemet ligger der. Ved du om man kan downgrade firmwaren? Jeg har prøvet DD tv og der finder den fint alle kanalerne.

    #64135

    Tror desværre ikke man kan downgrade, ved i hvert fald ikke hvordan. Har du prøvet at spørge på DVBLink’s forum tiil om det burde virke?

    #64136
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button