DK4 Hos Boxer

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55941
    kenneth l
    Deltager

    Jeg fik idag en mail fra Boxer om deres nye priser, og i den afslørede de samtidig med at den nye kanal der starter den 15. marts som afløser for Canal+ Sport 1 & Body In Balance er DK4 winkny

    #59814
    OneWorld
    Deltager

    Øv jeg havde håbet på at de ville tilbyde en mere spændende kanal end DK4… Men ja… det er bedre end Body in Balance…

    #59815
    Jay
    Deltager

    Det undrer mig, at de fjerner 2 kanaler og kun indsætter 1 ny.

     

    Men hvis det betyder lidt højere bitrate, så er det sådan set kun positivt.

     

    Så lad os få fjernet :

    – en af de fire børnekanaler (Disney Channel, Disney XD, Cartoon Network og Nickelodeon), jeg foreslår sidstnævnte

    – en af de to rejsekanaler (Discovery Travel & Living og Travel Channel)

    – Star! (er der nogen der ser den?)

     

    Lad os i stedet få noget af nedenstående :

    – TV3 og 3+

    – Eurosport

    – HD versioner af de eksisterende kanaler

     

    Derudover kunne man med fordel lade folk selv vælge hvilke TV2 kanaler der skulle følge med i Mini-Pakken. Hvorfor skal det være TV2 News og TV2 Charlie? Hvorfor må jeg ikke få TV2 Film og TV2 Zulu i stedet?

     

    Boxer er i forvejen mit foretrukne valg, mest af alt pga. prisen, men med ovenstående ændringer ville det også blive det blive endnu bedre, og ikke kun være det foretrukne, men nærmest det bedste valg.

    #59817
    per drage
    Deltager

    Jay sagde

    Det undrer mig, at de fjerner 2 kanaler og kun indsætter 1 ny.

     

    Men hvis det betyder lidt højere bitrate, så er det sådan set kun positivt.

     

    Så lad os få fjernet :

    – en af de fire børnekanaler (Disney Channel, Disney XD, Cartoon Network og Nickelodeon), jeg foreslår sidstnævnte

    – en af de to rejsekanaler (Discovery Travel & Living og Travel Channel)

    – Star! (er der nogen der ser den?)

     

    Lad os i stedet få noget af nedenstående :

    – TV3 og 3+

    – Eurosport

    – HD versioner af de eksisterende kanaler

     

    Derudover kunne man med fordel lade folk selv vælge hvilke TV2 kanaler der skulle følge med i Mini-Pakken. Hvorfor skal det være TV2 News og TV2 Charlie? Hvorfor må jeg ikke få TV2 Film og TV2 Zulu i stedet?

     

    Boxer er i forvejen mit foretrukne valg, mest af alt pga. prisen, men med ovenstående ændringer ville det også blive det blive endnu bedre, og ikke kun være det foretrukne, men nærmest det bedste valg.

    Viasat går sikkert ikke af med det eneste atraktive produkt de har, det er jo tv3 kanalerne som får folk til at vælge paraboltv hos dem,  Hd kanaler er der ikke plads nok til i uhf båndet i det terristiske net,  grunden til at Du ikke kan få lige de kanaler Du ønsker i den billige pakke er selvfølgelig at Boxertv er et kommerciel foretagende der også har udgifter,  og derfor skal have indtægter,  og så dur det jo ikke at forære alle tingene væk til underpris,  og det kommer de jo til på den måde,  fordi Zulu er dyrere at købe hos tv2, end charlie

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    #59818
    Jay
    Deltager

    antenne.dk sagde

    Viasat går sikkert ikke af med det eneste atraktive produkt de har, det er jo tv3 kanalerne som får folk til at vælge paraboltv hos dem,  Hd kanaler er der ikke plads nok til i uhf båndet i det terristiske net,  grunden til at Du ikke kan få lige de kanaler Du ønsker i den billige pakke er selvfølgelig at Boxertv er et kommerciel foretagende der også har udgifter,  og derfor skal have indtægter,  og så dur det jo ikke at forære alle tingene væk til underpris,  og det kommer de jo til på den måde,  fordi Zulu er dyrere at købe hos tv2, end charlie

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    Ja, det er ærgeligt med TV3 kanalerne, jeg kan selvfølgelig godt se taktikken fra Viasats side. Jeg mener dog at have læst et sted, at de ikke er helt afvisende overfor det, de vil bare have flere penge end Boxer vil give.

     

    Mht. HD-kanaler, så burde man vel godt kunne oprette en enkelt HD-kanal i nogenlunde kvalitet ved at fjerne 3 SD-kanaler + SD-versionen af den HD-kanal man oprettede. Man får jo, så vidt jeg har læst mig til, og et MUX mere på hånden på et tidspunkt. Evt. kunne man også skifte til DVB-T2.

     

    Du har helt ret i at Zulu er dyrere end Charlie og News kan jeg se. Jeg troede fejlagtigt at det var hip som hap. TV2 film ser dog ikke ud til at være blandt de helt dyre kanaler.

    #59819
    Palleba2000
    Deltager

    Jay sagde

    antenne.dk sagde

    Viasat går sikkert ikke af med det eneste atraktive produkt de har, det er jo tv3 kanalerne som får folk til at vælge paraboltv hos dem, …

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    Ja, det er ærgeligt med TV3 kanalerne, jeg kan selvfølgelig godt se taktikken fra Viasats side. Jeg mener dog at have læst et sted, at de ikke er helt afvisende overfor det, de vil bare have flere penge end Boxer vil give….


    Det er nok kun på Færøerne at man kan få kanaler fra begge udbydere i et DVB-T net. Mærkeligt.

    Vi har adgang til TV3, TV3+, TV3 Puls og TV2 Sport fra Viasat, og resten fra Canal Digital.

    EDIT: Ups, jeg glemte Boxer Sverige og Riks-TV i Norge, begge har kanaler hos de to udbydere. Altså er det kun i Danmark at man ikke har begge to på samme net.

    MVH
    Palleba

    #59821
    per drage
    Deltager

    Palleba2000 sagde

    Jay sagde

    antenne.dk sagde

    Viasat går sikkert ikke af med det eneste atraktive produkt de har, det er jo tv3 kanalerne som får folk til at vælge paraboltv hos dem, …

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    Ja, det er ærgeligt med TV3 kanalerne, jeg kan selvfølgelig godt se taktikken fra Viasats side. Jeg mener dog at have læst et sted, at de ikke er helt afvisende overfor det, de vil bare have flere penge end Boxer vil give….


    Det er nok kun på Færøerne at man kan få kanaler fra begge udbydere i et DVB-T net. Mærkeligt.

    Vi har adgang til TV3, TV3+, TV3 Puls og TV2 Sport fra Viasat, og resten fra Canal Digital.

    EDIT: Ups, jeg glemte Boxer Sverige og Riks-TV i Norge, begge har kanaler hos de to udbydere. Altså er det kun i Danmark at man ikke har begge to på samme net.

    MVH
    Palleba

    Nu kender Jeg ikke de forskellige udbyderes markedes andele, men Viasat står sikkert så stærkt i Danmark, at boxertv ikke er attraktive at samarbejde med  endnu

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    #59826
    urup
    Deltager

    Boxer Sverige har jo også har en længere periode til at konkurrere mod Viasat Sverige – Derfor er TV 3 SV osv. kommet med der over. Det samme kan man håbe eller frygte vil ske i Danmark på et tidspunkt. Mht. til prisen, så må Boxer Danmark kun have 2-3 high-pay kanaler i deres net og prisen som viasat forlange pr. kanal var langt over 25,- pr. måned, som er max prisen for en low-pay kanal. Man ja, de kunne måske finde noget mere interessant end DK4? Og måske er grunde til at de nedlægger to, og kun opretter en ny kanal, at de laver plads til TV 2 i Mux 3 fra 2012, hvem ved?

    #59827
    player
    Deltager

    Palleba

    Nu stiller sagen vel sig sådan, at på Færøerne og i Grønland er det Terrestriske net ganske parallelt til Kabelanlæg.

    Hvorfor har man ikke Viasat programmer på Grønland og Færøerne? ? hvorfor Boxer ikke har noget TV3? Måske underligt for man kunne vel blot lade kunderne betale, for noget som er ønsket.

    Mit indtryk er at man fra Folketingets side har sat grænser for antallet af programmer via det Mastebaserede Digitale Tv net. Nøjagtig på samme måde som dengang man sendte analogt.

    #59828
    kenneth l
    Deltager

    Fordi at man lukker 2 og kun åbner 1 kanal, er fordi at Canal+ Sport 1 & Body In Balance samsendte på samme kanal,  Body In Balance (man-fredag 6-18) & Canal+ Sport 1 (man-fredag 18-6 + hele weekenden) winkny  

    #59829
    Palleba2000
    Deltager

    player sagde

    Palleba

    Nu stiller sagen vel sig sådan, at på Færøerne og i Grønland er det Terrestriske net ganske parallelt til Kabelanlæg.

    Hvorfor har man ikke Viasat programmer på Grønland og Færøerne? hvorfor Boxer ikke har noget TV3? Måske underligt for man kunne vel blot lade kunderne betale, for noget som er ønsket.


    Ja, der er ikke meget Kabel-TV på Færøerne, men der er nogle få.

    Man har godt lov at købe Viasat Danmark på Færøerne, men ingen gider fordi Sirius's Beam duer ikke meget her, man skal op på 1,2 – 1,5m parabol for at få noget som helst derfra, helst 1,8m eller større. Så vi holder os til Canal Digital via parabol, da de kan modtages med en 70cm parabol, helst 90cm.

    Så det er faktiskt godt at DVB-T nettet har Viasat's kanaler, ellers var der næsten ingen der så disse TV3-kanaler her.

    MVH
    Palleba

    #59853
    urup
    Deltager

    Så er der jo også en god grund for viasat jeg sælge deres kanaler via DTTshy

Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button