Dilog Dt-655HD PVR vs: Humax Bxr HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56263
    fbrade
    Deltager

    Som overskriften lyder: Hvilken en af disse bokse er bedst. Har læst test af dem begge 2 på denne side:

    https://digitalt.tv/humax-bxrhd/     https://digitalt.tv/dilog-dt-655hd-pvr/   Er i tvivl. Jeg kunne godt tænke mig en af de 2. lige nu har jeg Sagemcom Dt90. Og er lidt skuffet over den. Der er fin lyd, men den larmer. Så det skal være en af disse. Søger hjælp. 🙂

    #61760

    Uden tvivl Humax'en, pga. DVB-T2 support.

    #61761
    fbrade
    Deltager

    og hvis det ellers ikke er så vigtigt med at tage tv2 i hd. Jeg har bare den lille pakke. så det er jo kun drhd og på et tidspunkt tv2hd. Men ville i ellers alle anbefale Humax.?smile

    #61762
    fbrade
    Deltager

    Det her er en tråd fra forum.recordere.dk  Under software fejl med Humax Bxr HD:

    Software fejl:

    • Modtageren vælger ikke altid den kraftigste sender og ligger derfor den forkerte kanal i kanal listen
    • Når man ligger kanaler i kanallisten får de ikke et nyt kanalnummer
    • Softwaren kan kun opdateres når land står til danmark
    • At modtagere kan vise EPG for både det danske og svenske netværk på samme tid.
    • Undertekster er ude af synk på TXT undertekster og DVB Undertekster. 

    Det er hvad en af dem har skrevet på Humax Bxr HD (ikke plus modellen) Har du/i også oplevet disse fejl. ?

    I kan læse tråden her. Det er mig der hedder asd123: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107293&PN=1&title=humax-bxr-hd-software-rettelser
    #61763
    fbrade
    Deltager

    og lige dette her:  

    Det eneste der indtil videre generer mig er, at den er rimelig lang tid om at skifte kanaler.

    Håber meget i kan hjælpe mig. 

    #61764

    Jeg har ikke noteret mig undertekst sync problemer i min test, men det kan skyldes, at jeg ikke testede dette grundigt nok. Det er jo et stykke tid siden, så der kan være sket ændringer i udsendelsen af undertekster, siden jeg testede, og problemet så opstået derefter.

    Det med svensk netværk havde jeg ikke mulighed for at teste, og jeg har heller ikke oplevet de andre ting.

    Det er altid individuelt, hvad enkelte brugere oplever og opdager i forhold til problemer med software, og med DVB-T er der jo oftest også forskellige signalforhold oveni.

    Den perfekte boks findes ikke, så har du ikke noget imod at købe og så evt. returnere eller sælge på brugtmarkedet, så er det bedste måske bare at prøve nogle indtil du finder den du synes bedst om.

    #61765
    fbrade
    Deltager

    er der forskel på Humax bxr-hd og Humax Bxr hd usb med 500. gb harddisk  Er der andet end harddisken der er forskel på de 2?

    #61766
    fbrade
    Deltager

    Og hvordan går det med testen af den nye Triax t-hd 505. (Til Admin) ?

    #61768

    fbrade sagde

    er der forskel på Humax bxr-hd og Humax Bxr hd usb med 500. gb harddisk  Er der andet end harddisken der er forskel på de 2?

    Mener bxr-hd+ og den almindelige bxr-hd? Hvis nogle sælger den almindelige BXR HD med USB 500 GB harddisk så er sidstnævnte eneste forskel.

    #61769

    fbrade sagde

    Og hvordan går det med testen af den nye Triax t-hd 505. (Til Admin) ?

    Er i gang med den. Kort fortalt indtryk indtil videre – simpel zapper boks med Triax menu look sort med rød skrift. Simpel betjening – ingen støj. Men der er jo heller ikke PVR mulighed. 

    #61770
    fbrade
    Deltager

    okay tak for begge svarene. Har du mulighed for at maile til mig når du er færdig med teste Triax.? eller skal jeg lige skrive min email til dig?smile

Login Registrer
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button