Canal Digital og TV 2 regionalvinduer

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56821
    martin
    Deltager

    Mine forældre har en Maximum TS-4000 modtager, som de bruger med Canal Digital.

    For et stykke tid siden foretog Canal Digital nogle ændringer på TV 2 Regionalvinduerne, så vidt jeg husker ændrede de blot til MPEG-4.

    Jeg har siden da forsøgt at få kanalerne tilbage på deres tv, men uden held. Har forsøgt at slette alle kanaler og så søge igen, men selv efter dette, finder den ikke TV 2 Fyn eller de andre TV 2 vinduer (udover Lorry, som sender på en anden frekvens og TV2 HD (D)). Jeg har også forsøgt at søge på den frekvens, som de sender på og her finder den ingen kanaler på den frekvens.

    Skal der mon en eller anden speciel indstilling til? Eller er der noget andet jeg kan prøve?

    Modtageren understøtter HDTV og MPEG-4 og de kan modtage både Kanal4 og DR1, som hhv. sender på lavere og højere frekvens.

    #64713

    Det er sikkert fordi modtageren ikke har de nye frekvenser i dens database. Du kan laæve en søgning hvor du slør netværks søgning til, så skal den finde alle de nye frekvenser.

    #64714
    martin
    Deltager

    Tusinde tak for svar – det var netværkssøgning der løste problemet :)

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button