Canal Digital godkendte og ikke godkende TV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57101
    Stunse
    Deltager

    Hej

    Aller først så har jeg “dummet” mig ved at købe et Philips TV i den dyre ende, der viste sig ikke at være godkendt af Canal Digital. TV er 9109/12 fordi det har twin tuner og 2 kort til Canal Digital så jeg troede fejlagtig at det kunne fungere med disse to kort, så man kan optage et program se et andet samtidig med osv. og altså kun have een fjernbetjening. NEJ – Både Canal Digital og Philips afviser  stort set at hjælpe. 

    Mit formål herinde er naturligvis at høre om andre er stødt på samme problem med ikke godkendte TV og så fået det løst. 

    Når jeg har begge kort i (opdateret helt ens og leveret samme dag fra Canal Digital) så kommer en besked på TV’et “blandet program”  – ingen lyd, ingen billede – helt sort skærm (det skal lige siges at CH72 der er BBC fungerer perferkt så der er altså hul igennem.  Det har været muligt med kun et  kort at se kanalerne,også de kodede jeg har betalt for, men jeg kan altså ikke få de funktioner jeg gerne vil have med optage osv og undgå flere  fjernbetjeninger.

    Jeg bruger nu min “gamle” HD Sat box og det fungerer fint, men blot ingen forbedring i betjening med mit nye TV.

    Er der nogen herinde der har et forslag til hvad jeg kan prøve at gøre for at kunne få et “high end” helt nyt TV til at snakke sammen med Canal Digital. – TV’et har naturligvis alle de krævede tunere osv. 

    Beste Hilsner fra et ny medlem 

    #66403

    Velkommen til.

    Hvis ikke det virker, så er du desværre nok afhængig af at Philips fikser det. Jeg har aldrig testet Philips TV så jeg har ikke oplevet problemet, ellers havde jeg naturligvis testet og nævnt det i anmeldelser

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button