Canal 9’s fremtid

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57929
    sas
    Deltager

    ved noge om canal 9 kommer på tdc på et tidspunkt

     

    #57932
    kenneth l
    Deltager

    Jeg tror du skal prøve at tage kontakt til TDC for at høre Smileny

    #57935
    Kristian
    Deltager

    Jeg kan kun sige at den aftale som Canal 9 har med TDC, dækker både Yousee og TDC TV.

    Hvorfor den så ikke er med på TDC TV må du spørge TDC om.

     

    #57944
    sas
    Deltager

    jeg ringet til tdc i går de sage at den måske kom på homtrio

     

    #57945
    kenneth l
    Deltager

    Så langt så godt…

    #57946
    player
    Deltager

    for sas

     

    Engang læste jeg i et leksikon om ordet “Deja Vue”, at dette var en “falsk” følelse af have oplevet noget før (i et tidligere liv).

    Kanal9 og dennes fremtid hos TDC HomeTrio. Det vil jeg sammenligne med kanalen DK4 hos TDC og om denne også skulle sendes gennem Antenneforeningerne!  Jeg mener der gik et stykke tid eller længere, og nogen har ligefrem Idag fravalgt DK4! Er det mon det “Forkerte selskab som står bag kanal9?”.  Smile

    En eftertænksom tilføjelse, når en kanal ikke kommer ind i en Boligafdeling eller antenneforening, at samme bestyrelse roser sig af netop forbeholdet for ikke tage lige denne, (andre tidligere) kanaler ind i varmen.

     

    #57947
    sas
    Deltager

    det ved jeg ikke

    #57989
    sas
    Deltager

    jeg håber at tdc får canal 9 inde vm i fodbold

    ved i om noget om det det kunne være godt

     

    #57990
    Kristian
    Deltager

    Jeg har snakket med Canal 9 idag, meldling er at Kanalen ikke pt kommer her. så ingen VM fra Canal 9 på TDC HomeTrio.

     

    #57992
    sas
    Deltager

    ok det er helt i orden

    #58212

    Kristian sagde:

    Mads Frederik Toft sagde:

    Kan det tænkes at CMore kunne have planer om at gøre Canal9 til en “ren” sportskanal?


     
    Svaret er nej, det har jeg høret til..


     

    Skal Canal9 ses som en slags Tv3 klon?

    #58213
    Kristian
    Deltager

    Nok mere 3+

    #58472
    kenneth l
    Deltager

    når man kigger på http://grids.canalplus.dk/danishgrids.aspx og Canal 9’s programoversigt for August & September, så ser det godt nok meget tyndt ud… og det ser ud til at wrestlingen (UFC & TNA) flytter over på Canal+ Sport 2 i hver fald ifølge http://www.canalplus.se

    Og der er ikke meget fodbold overhovedet…

    Er der kommet en plan over hvordan de vil køre det fremover?  der er godt nok ingen programoversigt for Canal+ Sports kanaler i september endnu…

    #58473
    Kristian
    Deltager

    Der vil kom stadig en masse sport på Canal 9,

    De guides du ser bliver lavet om uge til uge.

    Mens de i Sverige og norge får flere sports kanaler , så i dk køre man vider som nu og hvor Canal 9 bliver et større spiller.

     

    #58474
    kenneth l
    Deltager

    Tak for svaret Kristian, håber du har ret, for lige nu ser det lidt skuffende ud… men bliver Canal+ Sport 2 forsat fælles for både Norge, Sverige, Findland & Danmark efter den 27. August når de nye kanaler starter? for flytter de UFC der over på, hvor det så også gælder for os dansker, bliver jeg ked af det Sad da UFC og VM i Fodbold var grunden til at jeg valgte at få Canal 9 via Boxer…

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button