Boxer driller mig

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55784
    fbruun
    Deltager

    Hej

    Jeg har haft Boxer i et par år og er ok tilfreds. De mangler noget HD indhold og Viasat som de svenske kunder får, men det kommer måske.

    Mit problem er mine 2 Canal + kanaler (Hits & First):

    – teksterne viker stort set ikke og specielt på First. De fryser eller mangler helt. Jeg har fået målt mit signal at en antenne mand, og det ret godt. Jeg har talt med deres kunde service ad flere omgange, og meldingen er forskellig, men de er nu enige om at fejlen ligger hos Canal +, og de afventer et svar derfra. Jeg fik fejlen i august.

    – i denne uge har jeg fået den fejl at jeg skal taste en installationskode hvis jeg vil se de 2 kanaler. Hvis jeg så skifter kanal til f.eks. DR1 og tilbage til Canal + skal koden indtastet igen. Jeg kan heller ikke otage programmer på de 2 kanaler.

    Et opkald til deres kundeservice resulterede i at jeg skulle gendanne den til fabriksindstillinger (jeg hang på i 5 min. mens hun blev instrueret af en “superviser”) det hjalp ikke. 

    I andet opkald fik jeg af vide, af den samme person, af det er fejl hos Canal +, og det har de vidst siden mandag (!)…godt så…hvorfor f….. fik jeg ikke det af vide første gang….

    Jeg har 2 Sagem bokse samt et LG tv med et CI modul, og fejlene er alle steder.

    Jeg har ventet i 2 x 15 min. på at komme igennem til en information de burde skrive på deres hjemmeside….pyha… nok om brokkeriet 🙂

    Er der andre, der har disse problemer???

    Jeg har lagt dette indlæg på http://www.recordere.dk, men har ikke rigtigt fået nogen respons, så nu prøver jeg her.

    #61336
    langkawi
    Deltager

    Hej 🙂

    Nej, jeg har aldrig haft de problemer med Boxer – måske fordi jeg ikke havde de kanaler wink
    Jeg har opsagt Boxer – gider dem ikke mere.
    Deres kundeservice aner ikke hvad der foregår omkring dem, de kan ikke komme med klare og tydelige svar på selv det mest enkle.. clown  (MIN oplevelse af Boxer)

    #61337
    fbruun
    Deltager

    Jeg er også ved at være ret trætte af dem. Deres support er intet værd, og som du selv har oplevet svare de øst og vest.

    Jeg ved dog bare ikke hvilken udbyder jeg så skal vælge. Jeg har haft parabol (CD) og overvejer dem igen. Omvendt har vi også TDC fiber, men der kan vi kun vælge FastTV, og de imponere ikke ligefrem, og det er ret dyrt at skifte til dem.

    #61338
    langkawi
    Deltager

    Jeg har lige skiftet tilbage til CD, og er glad for det 🙂

    Hvad koster det at skifte til FastTV ?

    #61339
    fbruun
    Deltager

    De skal have 1.250 i oprettelse, da jeg allerede har en aktiv fiber forbindelse. Så koster det 399,- i oprettelse pr. HD boks (jeg skal bruge 3).

     

    Det løber op. Desuden skal man ikke vælge kun at få TV. Man skal have internet med, og da vi har medarbejder betalt internet duer det ikke.

     

    Det lyder som om jeg skal have parabol igen (suk). Jeg har for et halvår siden fået lavet  netværkstik og tv dåser i hele huset.

    Jeg skal derfor have sat en ny dåse i med SAT udtag….eller? Jeg kan vel ikke “genbruge” min installation som den er?

    #61340
    per drage
    Deltager

    fbruun sagde

    De skal have 1.250 i oprettelse, da jeg allerede har en aktiv fiber forbindelse. Så koster det 399,- i oprettelse pr. HD boks (jeg skal bruge 3).

     

    Det løber op. Desuden skal man ikke vælge kun at få TV. Man skal have internet med, og da vi har medarbejder betalt internet duer det ikke.

     

    Det lyder som om jeg skal have parabol igen (suk). Jeg har for et halvår siden fået lavet  netværkstik og tv dåser i hele huset.

    Jeg skal derfor have sat en ny dåse i med SAT udtag….eller? Jeg kan vel ikke “genbruge” min installation som den er?

    Problemet med Kvaliteten på billedet er i hvert fald løst med Canaldigital, så kan det ikke blive bedre, og hvis Du har lidt indblik i tingene selv kan Dit nuværende antenne anlæg sikkert godt bruges til parabol, ellers må Du rekvirere extern hjælp, Jeg har sendt Dig en privat besked gennem siden her

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #61343
    fbruun
    Deltager

    antenne.dk sagde

    fbruun sagde

    De skal have 1.250 i oprettelse, da jeg allerede har en aktiv fiber forbindelse. Så koster det 399,- i oprettelse pr. HD boks (jeg skal bruge 3).

     

    Det løber op. Desuden skal man ikke vælge kun at få TV. Man skal have internet med, og da vi har medarbejder betalt internet duer det ikke.

     

    Det lyder som om jeg skal have parabol igen (suk). Jeg har for et halvår siden fået lavet  netværkstik og tv dåser i hele huset.

    Jeg skal derfor have sat en ny dåse i med SAT udtag….eller? Jeg kan vel ikke “genbruge” min installation som den er?

    Problemet med Kvaliteten på billedet er i hvert fald løst med Canaldigital, så kan det ikke blive bedre, og hvis Du har lidt indblik i tingene selv kan Dit nuværende antenne anlæg sikkert godt bruges til parabol, ellers må Du rekvirere extern hjælp, Jeg har sendt Dig en privat besked gennem siden her

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    Jo tak. Besked modtaget, og besvaret.

    #61350
    fbruun
    Deltager

    Canal+ har givet mig dette svar vdr. manglende tekster:

     

    Tak for din mail. Jeg beklager de manglende og forkerte undertekster på vores kanaler. Du har måske hørt det før, men jeg tror at vi er tæt på at få løst problemet med at tilføje noget mere text tv tekstning i en encoder. Det ser ud til at løse problemet, men det skal lige testes godt og grundigt. Så jeg håber at det kører perfekt i løbet af kort tid.

    #61364
    fbruun
    Deltager

    Så er begge problemer løst.

    Underteksterne kører nu, og jeg formoder at Canal + har løst problemet

     

    Grunden til at jeg skulle indtaste kode ved Canal + kanaler var at forældre kontrol var sat til 03 og ikke 18. Jeg nulstillede og ændre dette under opsætning, og nu virker det.

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button