Boxer, digital devices, kybtering af flere samtidige kanaler.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56209
    avh
    Deltager

    I anmeldelsen her på siden af digital devices, fremgår det at denne tuner,  kun kan klare en kanal med Boxer's officelle CI CAM.

     

    Stiller det sig anderledes hvis man anvender CI+ CAM i stedet?

    Altså kan man bruge dette CI+ CAM i stedet for det hidtidige CAM?

     

    Er der flere versioner af dette CI+ og er der så forskel i forhold til digital devices…

     

    Altså kort og godt kan der etableres en bedre HTPC-løsning til Boxer SD-kanaler med digital devices?

    (optage flere kodet kanaler samtidigt med dvbviewer?)

    #61532

    CI+ er formentlig det samme, og jeg ville slet ikke købe et sådant cam til brug med computer for denne bliver aldrig CI+ godkendt.

    Et Boxer CI+ er ikke bedre end et Boxer CI modul, det er bare en form for ekstra beskyttelse af kodningen det tilbyder.

    Jeg tror engang ved lejlighed, jeg kunne finde på at prøve dette cam http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p2402_CI-Modul-VIACCESS-Secure-ACS-3-Neotion.html i forhold til Boxer. Det lyder til at kunne håndtere mere end 1 kanal, men ved ikke om det virker med Boxer.

    Hvis du skulle finde et der virker med samtidig afkodning af flere Boxer, så lad os endelig høre hvilket.

    #61533
    miri
    Deltager

    Til orientering – CI+ er det samme, og jeg har heller ikke hørt om andre CAMs der kan håndtere BOXER med dekryptering af mere end en kanal ad gangen…

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button