Boxee Box

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56266
    oz1eee
    Deltager

    Denne mediaplayer har været anmeldt her på Digitalt TV.

    Jeg har for nylig købt mig en sådan, da jeg regnede med, at den kunne vise subtitles på optagne Tv-udsendelser (.ts)

    Det kan min “gamle” WD TV live desværre ikke.

    Men jeg har problemer med Boxee boksen – den vil ikke gengive nogen lyd fra det, jeg har optaget fra TV efter den 11. januar 2012.

    På det tidspunkt er TV-signalet ændret fra mepg2 til mpeg4 for alle kanaler, men jeg ved selvfølgelig ikke, om det var galt med lyden på de kanaler, der inden da sendte i mpeg4, da jeg først fik boxee for 1 uge siden.

    Jeg troede først, at det var en hardwarefejl, men det tror jeg ikke mere.

    Lyden der findes på samtlige “antennekanaler”, er HE-AAC, og den kan Boxee ikke gengive korrekt, der kommer bare nogle “tick” sådan hvert sekund.

    Jeg bruger en Denver DMC-113CI med kortlæser og kort til boxer som optager.

    Hvis nogen er interesseret, har jeg et link til en ca. 10 Mb fil her:

    http://dl.dropbox.com/u/29041152/2012-0207-1047-DR%20HD-Godnat.pvr/data0001.ts

    Jeg har skrevet til Boxee support team vedr. problemet, så jeg håber da de retter det på et tidspunkt.

    Jeg har også forsøgt at optage på et DVB-C signal fra Waoo – der er det kun DR HD, hvor lyden også er mystisk.

    På alle de andre Waoo kanaler er der ingen problemer.

    Er der nogen, der har Boxee boksen, og oplever dette samme problem?

    #61773

    Ja det lyder bestemt til at Boxee Box ikke kan håndtere HE-AAC lyd desværre. Netop surt eftersom den kan klare DVB undertekster.

    #61867
    Erling Simonsen
    Deltager

    Efter et tip har jeg fundet en ældre firmware, der kan afspille lyden korrekt.

    Det er 1.2.2.20482-64560cd fra den 24. oktober 2011.

    Jeg har fundet den ved at google på nettet.

    Evt. kik her: http://deviceguru.com/boxee-box-firmware-archive/

     

    mvh

    oz1eee

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button