Bluray optager All Inclusive

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56815

    Hej Alle.

    Jeg står og overvejer at udskifte min PS3, WDTV PLAY og Stofa boks til fordel for én komplet enhed. Men hvad skal jeg vælge?

    Den eneste jeg har kunne finde, er Samsungs BD-F8900N, men den får høvl af anmelderne.

    Som Flatpanels skriver: 

    “…man skal virkelig have et brændende ønske om at se Netflix, Blu-Ray og TV på samme enhed for at F8900 bør købes på grund af sine “Smart”-features.”

    Jeg har hårdt brug for hjælp.

    #64655
    Anonym
    Inaktiv

    En der bare kan det hele findes vist ikke på markedet, for når det kommer til streaming tjenesterne, så er an nød til at gå efter bestemte mærker, der tilbyder lige den streaming tjeneste man har interesse i.

    Kigger man eks. på Panasonic, der leverer meget bedre afspillere/optagere end det bras de andre mærker smider på markedet, så er Panasonic ude i kulden når det kommer til både Netflix og HBO. I stedet for så tilbyder de den meget dyre film leje tjeneste SF Anytime, må guderne vide hvorfor.

    Så det er valget mellem Sodoma eller Gomorra når det kommer til de maskiner, fordi ingen af dem leverer hele pakken.

    #64656
    mich
    Deltager

    Jeg har den mindre model fra 2012 E-8300 og kan varmt anbefale Samsungen, især når den kan fås på tilbud til omkring 2000,-. HBO, netflix og nu også Viaplay kører rigtigt godt. Chromecast overhaler nok alle bokse meget snart

     

    Kan ikke genkende “høvl af anmelderne”

    #64661

    Panasonic modeller kunne meget vel få Netflix, nu hvor Netflix ser ud til at blive lanceret i Tyskland september 2014.

    #64662
    Anonym
    Gæst

    mich sagde
    Jeg har den mindre model fra 2012 E-8300 og kan varmt anbefale Samsungen, især når den kan fås på tilbud til omkring 2000,-. HBO, netflix og nu også Viaplay kører rigtigt godt. Chromecast overhaler nok alle bokse meget snart

     

    Kan ikke genkende “høvl af anmelderne”

    Har haft en E model, det var rent skrammel. Har nu en F, den virker.

    #64663
    mich
    Deltager

    Niels Petersen sagde

    mich sagde
    Jeg har den mindre model fra 2012 E-8300 og kan varmt anbefale Samsungen, især når den kan fås på tilbud til omkring 2000,-. HBO, netflix og nu også Viaplay kører rigtigt godt. Chromecast overhaler nok alle bokse meget snart

     

    Kan ikke genkende “høvl af anmelderne”

    Har haft en E model, det var rent skrammel. Har nu en F, den virker.

     

    Ja, og nu er den snart udgået, men troede ikke der var så stor forskel på 2012 og 2013 modellerne, men i øvrigt er der også kommet software opdatering så sent som i december

    #64711
    mich
    Deltager

    admin sagde
    Panasonic modeller kunne meget vel få Netflix, nu hvor Netflix ser ud til at blive lanceret i Tyskland september 2014.

    Jeg ville nu satse på chromecast  til 279,- fremover (med Netflix) og mon ikke der kommer mange applikationer meget snart

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button