BBC3 og BBC4 på 28 øst

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56280
    Anonym
    Gæst

    Jeg bor i Gentofte og har indstillet parabolen på 28 øst. Jeg bruger en CDC-7000 ST boks fra Canal Digital.

    Jeg kan sagtens modtage BBC1, BBC2, ITV, Channel 4 og Channel 5.

    Det jeg ikke kan modtage er BBC3 og BBC4. Boksen siger at kanalerne er kodet selvom signalstyrke og kvalitet på BBC3 og BBC4 er på 60-70%. 

    På de andre kanaler er signalstyrke og kvalitet også på 60-70% og de går igennem.

    Spørgsmålet er så er der nogen der oplever det samme at de kan se de fleste kanaler bortset fra BBC3 og BBC4?

    Kan det være min gamle boks eller skal jeg indstille parabolen yderligere?

    #61818
    Anonym
    Gæst

    Jeg tror jeg fandt ud af det. BBC3 og BBC4 sender først fra 20.00 om aftenen.

    #61819

    Ja det er rigtigt de sender ikke hele dagen.

    #61823
    langkawi
    Deltager

    Rjack82 sagde

    Jeg tror jeg fandt ud af det. BBC3 og BBC4 sender først fra 20.00 om aftenen.

    Og der går de så igennem ganske ukodet?

    #61824
    tomaten64
    Deltager

    Ja, så går de igennem ganske ukodet. Kan ikke lige huske om det er 20.00 eller 21.00 (dansk tid og britisk tid er jo ikke helt det samme…..).

    I dagtimerne sendes der børne-tv “Cbeebies” og “CBBC” på de samme kanaler – om aftenen og senere er det så BBC Three og BBC Four der tager over.

    Hver søndag aften sendes der Countryfile på BBC One og BBC One HD. Det kan være et interessant og afslappende program.

     

    mvh, tomaten64

    #61826
    Anonym
    Gæst

    langkawi sagde

    Rjack82 sagde

    Jeg tror jeg fandt ud af det. BBC3 og BBC4 sender først fra 20.00 om aftenen.

    Og der går de så igennem ganske ukodet?

    Ja så går de gennem ukodet

    #61827
    Anonym
    Gæst

    tomaten64 sagde

    Ja, så går de igennem ganske ukodet. Kan ikke lige huske om det er 20.00 eller 21.00 (dansk tid og britisk tid er jo ikke helt det samme…..).

    I dagtimerne sendes der børne-tv “Cbeebies” og “CBBC” på de samme kanaler – om aftenen og senere er det så BBC Three og BBC Four der tager over.

    Hver søndag aften sendes der Countryfile på BBC One og BBC One HD. Det kan være et interessant og afslappende program.

     

    mvh, tomaten64

    På min boks ligger BBC3 og BBC4 på separate kanaler. Men det er rigtigt at CBeebies og CBBC også bliver til BBC3 og BBC4 om aftenen.

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button