At optage TV fra almindelig antenne

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56390
    iSteen
    Deltager

    Jeg er på vej væk fra Canal Digital via parabol, og vil fremover nøjes med DR’s kanaler via god gammeldaws antenne (og så insisterer fruen på at få TV2 fra Boxer. Hvad findes der på markedet der kan optage den slags signaler?

    Som jeg har forstået det, så kan de harddiskoptagere man brugte for nogle år siden, ikke håndtere de nye signaler.

    Hvad gør man så?

    - - -
    Steen

    #62413

    Der er modeller også til de HD signalerne fra Boxer fra Humax Humax BXR-HD og Humax BXR-HD+

    og en fra Sagem SagemCom RT90, der kan optage. Desuden er der også harddiskoptagere fra Samsung med DVB-T2 tuner og mulighed for modtagelse af TV 2 HD via Boxer CI+ kortlæser modul.

    Der er en ny udgave af den billigste Humax boks på trapperne i august mener jeg. Den afløser Humax BXR-HD modellen.

    #62414
    Anonym
    Inaktiv

    Man kan også investere i en af de nyere digitale harddisk optagere med DVB-T2 tuner hvis det SKAL være en almindelig harddisk optager. Her har Samsung og LG et par stykker på markedet til OK priser hvis man vælger at købe hos en af de billigste elektronik forretninger:

    Samsung BD-E8300-N med 320GB harddisk

    Samsung BD-E8500-N med 500GB harddisk

    Samsung BD-E8900-N med 1TB harddisk

    LG HR925N med 500GB harddisk

    LG HR929N med 1TB harddisk

     

    Du skal nok lige forhøre dig i butikken om de er godkendt til Boxer først, for det ved jeg ikke om de er.

    Men en ting jeg kan sige med sikkerhed er at du ikke kan kopiere dine optagelser over på DVD eller Blu-ray.

    #62415
    iSteen
    Deltager

    admin sagde
    Der er modeller også til de HD signalerne fra Boxer fra Humax Humax BXR-HD og Humax BXR-HD+

    og en fra Sagem SagemCom RT90, der kan optage. Desuden er der også harddiskoptagere fra Samsung med DVB-T2 tuner og mulighed for modtagelse af TV 2 HD via Boxer CI+ kortlæser modul.

    Der er en ny udgave af den billigste Humax boks på trapperne i august mener jeg. Den afløser Humax BXR-HD modellen.

    Ej, det var rigtigt smart. En harddiskoptager der kan optage signalerne fra DR, via en almindelig tagantenne – med kortlæser til TV2 via Boxer. Det er da sådan noget i den stil jeg skal have mig. Tak for info

    - - -
    Steen

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button