Astra 2d på Samsung DSB H670N?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56042
    langkawi
    Deltager

    Hej smile

    Kan en Samsung DSB H670N HD-modtager fra Viasat benyttes til 28,2 grader øst? (Astra 2d)
    Får den alle frekvenser med?

    Kan man benytte POPGIRL Frekvens  11642 V   sr-fec  27500-2/3 som starttransponder?

    #60306
    Mads Sloth
    Deltager

    langkawi sagde

    Hej smile

    Kan en Samsung DSB H670N HD-modtager fra Viasat benyttes til 28,2 grader øst? (Astra 2d)
    Får den alle frekvenser med?

    Kan man benytte POPGIRL Frekvens  11642 V   sr-fec  27500-2/3 som starttransponder?

    kender ikke Samsung DSB H670N HD men har en Samsung DSB-B560N og efter opdatering af boksen for år tilbage skal man ved andre en viasat kanaler indsætte de forskellige frekvenser manualt.. 

    men prøv den da… det er vel forsøget værd.

    jeg bruger pt en bygge markeds maskine jeg har lånt af en kammerat af mærket Lemon.

    #60312
    langkawi
    Deltager

    Jow, tak for gæt winkny
    Er der nogen, der ved, om den fanger alle frekvenserne, når nu den stammer fra Viasat. Og nej, jeg kan ikke bare prøve, da modtager og undertegnede befinder sig på hver sin side af Storebælt.

    Og stadigvæk: Kan man benytte POPGIRL Frekvens  11642 V   sr-fec  27500-2/3 som starttransponder?

    #60314

    Det er fint med den frekvens som udgangspunkt (den er dog på 28,5 øst helt præcist hvor Astra 2D er på 28,2 øst). Når du har fundet den så prøve først med en vertikal transponder på Astra 2D og så en horisontal der typisk er de svageste.

    #60316
    langkawi
    Deltager

    Super, tak wink

    Kan den mon modtage alle frekvenser på 28,2 og 28,5 grader øst, når det er en “gammel” Viasat modtager?
    Jeg har forsøgt at kigge på Viasat's hjemmeside, uden større held thumbs-down

    #60317

    Det ved jeg desværre ikke.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button