28 øst i aalborg.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56202

    Hej bor i aalborg sv, og kunnne godt tænke mig at fange astra 2 d eller 1 n, men har en ca 80 cm’ers parabol liggende, som jeg håber kan bruges. Derudover har jeg også en 95×100, jeg har nogle problemer med at fange signal med, den har nogle buler ved boltene som holder beslaget til lnben, har det noget at sige, eller er det mig der bare ikke kan indstille den ordenligt. Jeg kan ikke engang finde 19 øst med den.
    Sidst men ikke mindst kan i anbefale en super billig dvb-s2 boks, jeg kan bruge til opgradering senere fra min force dvb-s boks.
    Håber min tråd er til at finde rundt i.

    Ps mest channel4 jeg er ude efter

    #61491

    Hej Lasse,

     

    Astra 1N er der intet problem med en 80 cm skærm, men 2D kniber nok. Men Channel 4 er på Astra 1N

    Buler er selvfølgelig ikke så godt, men jeg ville nu tro at du skulle kunne få f.eks. 19 øst på den.

    Jeg kan anbefale Avanit SXHD FTA DVB-S/S2 HD RECEIVER som er anmeldt fornylig her på siden

    #61492

    admin sagde

    Hej Lasse,

     

    Astra 1N er der intet problem med en 80 cm skærm, men 2D kniber nok. Men Channel 4 er på Astra 1N

    Buler er selvfølgelig ikke så godt, men jeg ville nu tro at du skulle kunne få f.eks. 19 øst på den.

    Jeg kan anbefale Avanit SXHD FTA DVB-S/S2 HD RECEIVER som er anmeldt fornylig her på siden

    Jammen channel4 på Astra 1N er det ikke i S2, ville gerne først skifte reciever på et senere tidspunkt. Jeg købte i sin tid den store skærm til modtagelse af Astra 2D, men det er som om den ikke virker så godt med de små buler den har. Ved ikke om det kan være fordi beslaget til LNB holdere ikke er langt nok, da det ligner et ukorant beslag. Er der nogen måde man kan tjekke hvor lang den skal være?

    Forresten er Astra 1N ikke kun en midlertidig sattelit?

    #61493

    Jeg har forresten haft BBC1 inde meget kort varigt, men der var parabolen heller ikke sat rigtigt op. Det var sidste vinter jeg lavede nogle forsøg.

    #61494

    Ved ikke lige i forhold til beslag, det kan andre måske hjælpe med.

    Jo Astra 1N er midlertidig, og jo den Channel 4, der er på Astra 1N er i DVB-S2, så vil kræve ny receiver. 

    #61495
    per drage
    Deltager

    Lasse Lundstrøm Kilde sagde

    admin sagde

    Hej Lasse,

     

    Astra 1N er der intet problem med en 80 cm skærm, men 2D kniber nok. Men Channel 4 er på Astra 1N

    Buler er selvfølgelig ikke så godt, men jeg ville nu tro at du skulle kunne få f.eks. 19 øst på den.

    Jeg kan anbefale Avanit SXHD FTA DVB-S/S2 HD RECEIVER som er anmeldt fornylig her på siden

    Jammen channel4 på Astra 1N er det ikke i S2, ville gerne først skifte reciever på et senere tidspunkt. Jeg købte i sin tid den store skærm til modtagelse af Astra 2D, men det er som om den ikke virker så godt med de små buler den har. Ved ikke om det kan være fordi beslaget til LNB holdere ikke er langt nok, da det ligner et ukorant beslag. Er der nogen måde man kan tjekke hvor lang den skal være?

    Forresten er Astra 1N ikke kun en midlertidig sattelit?

    Helt ærligt det kan altså ikke betale sig at sidde og fedte med en gammel defekt skærm der måske fejler dit og dat,køb en 90 cm skærm til 349 i haraldnyborg, eller en brugt Triax 100-110 cm i gul og gratis de kan vel findes til en plovmand, så har du da en chance for at få andet end kolde ører og fingre

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button